تورنمنت چهارجانبه چین؛ نوجوانان ایران میزبان را تحقیر کردند

تهران (پانا) - شاگردان چمنیان در دومین دیدار از تورنمنت چهارجانبه چین توانستند میزبان را با نتیجه چهار بر یک شکست دهند.

کد مطلب: ۸۲۲۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد
تورنمنت چهارجانبه چین؛ نوجوانان ایران میزبان را تحقیر کردند

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم ملی نوجوانان ایران و چین امروز در شرایطی برگزار شد که بازیکنان نوجوان کشورمان با تطبیق شرایط اب و هوایی ، توانستندکیفیت مناسب مد نظر عباس چمنیان رو به نمایش بگذارند و با چهار گل در مقابل دو هزار تماشاگر چینی دست پر از میدان خارج شوند.

تیم ایران با ترکیب ، امیر رضا نیک پور - پوریا تیموری- امین حزباوی- ابوالفضل علیزاده - امیر رضا اسلام طلب - محمد رضا شکیب خو - یاسین سلمانی - علیرضا باویه - امیر حسین عزیزی- امیر جعفری - شروین رضایی وارد زمین مسابقه شد.

در ابتدای مسابقه دو تیم در حال محک زدن یکدیگر بودند که در دقیقه ۱۲ مسابقه با اشتباه ابوالفضل علیزاده دروازه تیم ایران با گل به خودی باز شد . در ادامه بازیکنان تیم ایران خیلی سریع به بازی برگشتند و ۲ دقیقه بعد با ضربه سر امیر جعفری که در پشت مدافعان چینی کمین کرده بود به گل تساوی رسیدند.

نیمه اول دو تیم موقعیتهای نسبی روی دروازه یکدیگر داشتند که در نهایت با نتیجه یک بر یک به رختکن رفتند .

در شروع نیمه دوم چمنیان بازی را با دو تعویض برای تیم ایران اغاز کرد و حسین حاجی زاده و مهدی سیدی به جای شروین رضایی و امیر حسین عزیزی وارد میدان شدند.

تنها ۱۰ دقیقه از شروع نیمه دوم می گذشت که فرار تند و تیز حسین حاجی زاده با دریبل دو مدافع چینی تیم ایران راپیش انداخت در ادامه بازیکنان تیم ایران با کمتر شدن فشار تماشاگران چینی بازی به مراتب راحت تری را به نمایش گذاشتند و توانستند صاحب توپ و‌میدان شوند در دقیقه ۸۰ مسابقه علیرضا باویه هافبک ملی پوش فولاد خوزستان با پاس عمقی خود برای حسین حاجی زاده وی را در موقعیت مناسبی قرار داد که این بازیکن که نسبت به سایر بازیکنان از شرایط سنی کمتری نسبت به هم تیمی های خود برخوردار است گل سوم را وارد دروازه چینی ها کرد تا تماشاگران چینی با اه افسوس بیشتری به تماشای ادامه مسابقه بپردازند.

اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۹۲ مسابقه ضربه کاشته باویه با دفع نامناسب دروازه بان چینی همراه بود که حسین حاجی زاده مهاجم اکادمی کیا با موقعیت شناسی مناسب توپ رها شده از دست دروازه بان چینی را به گل چهارم بدل کرد تا شاگردان چمنیان با چهار گل تیم میزبان را شکست دهند.

گفتنی است تیم چین متشکل از بازیکنان زیر ۱۷ سال بود که برای جوانان سال اینده این کشور اماده می شوند. این تیم در مسابقه اول تیم زیر ۱۷ سال قرقیزستان را یک بر صفر شکست داده بود. همچنین فریدون معینی رئیس کمیته جوانان نیز این مسابقه را از نزدیک تماشا کرد.

تیم ملی نوجوانان روز یکشنبه (30 اردیبهشت ماه) آخرین دیدار خود را برابر قرقیزستان برگزار خواهد کرد. این مسابقه از طریق شبکه های چینی پخش مستقیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار