صالحی به نمایندگی از دولت در مراسم تشییع حجت الاسلام طباطبایی شرکت کرد

تهران (پانا) - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به نمایندگی از هیات دولت صبح امروز در مراسم تشییع پیکر مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی طباطبایی شرکت کرد.

کد مطلب: ۸۲۲۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد
صالحی به نمایندگی از دولت در مراسم تشییع حجت الاسلام طباطبایی شرکت کرد

به گزارش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیکر حجت لاسلام والمسلمین سیدمهدی طباطبایی صبح امروز از مقابل مسجد حضرت موسی بن جعفر(ع) با حضور پرشور مردم، دوستداران آن مرحوم و مسئولان و چهره های برجسته کشوری و لشکری بدرقه خانه ابدی شد.

صالحی همچنین در حاشیه مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی درباره شخصیت این عالم وارسته گفت: ایشان از لحاظ سیاسی نقش بسیار برجسته ای در شکل گیری انقلاب اسلامی داشتند و همواره جزء یاوران امام راحل، رهبری معظم و نظام جمهوری اسلامی بودند.

وی ادامه داد: این عالم ربانی چه در زمان حضورشان در مشهد به عنوان نمایندگی مردم مشهد و سپس در تهران و همچنین در حمایت از نظام و اهداف انقلاب همیشه ایستاده و بر این امر تاکید داشتند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه با اشاره به یکی دیگر از ویژگی های اخلاقی این عالم ربانی یادآور شد: علاوه بر وجه سیاسی و انقلابی مرحوم طباطبایی را می توان به شخصیت برجسته اخلاقی شناخت که این اخلاق و شخصیت می تواند در جامعه الگو باشد.

صالحی با بیان اینکه طباطبایی به پیگیری از علمای سلف دین ارتباط فعال و حسنه ای با مردم داشت اضافه کرد: مردم خانه ایشان را خانه خود می دانستند و در مشکلات همواره به ایشان مراجعه می کردند.
وی در پایان افزود: حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی تاثیر زیادی در تربیت اخلاقی و دینی مردم داشت.

بر اساس این گزارش پیکر این استاد برجسته اخلاق به سمت حرم حضرت معصومه (س) تشییع و ساعت ۱۷ امروز در جوار حضرت معصومه (س) به خاک سپرده می شود.

پیش از این وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی را تسلیت گفته بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار