پبام وینفرد شفر درباره تیم ملی ایران پیش از جام جهانی

تهران (پانا) - سرمربی تیم فوتبال استقلال در آستانه مسابقات جام جهانی پیامی را منتشر کرد.

کد مطلب: ۸۲۲۵۷۵
لینک کوتاه کپی شد
پبام وینفرد شفر درباره تیم ملی ایران پیش از جام جهانی

به گزارش سایت باشگاه استقلال، در پیام وینفرد شفر آمده است: «در حال حاضر مهمترین موضوع فوتبال ایران، تیم ملی فوتبال ایران است. مسابقات باشگاهی به پایان رسیده است و حالا استقلال، پرسپولیس، ذوب‌آهن و سایر باشگاه‌های ایرانی مشغول استراحت هستند و ملی‌پوشان خود را به تیم ملی فرستاده‌اند.

من از صمیم قلب آرزو‌ می‌کنم تیم ملی ایران نتایج موفقیت‌آمیزی در مسابقات جام جهانی پیش رو کسب کند. فرقی ندارد بازیکنان حاضر در تیم ملی از چه باشگاهی هستند، مهم این است که همه آنها با نهایت وجود برای تیم ملی تلاش می‌کنند و از شایستگی و توانایی بالایی برخوردار هستند. ملی‌پوشان ایران ذهنیت پیروزی و روحیه بالایی دارند و بسیار توانمند هستند. ملی‌پوشان استقلال که بارها شایستگی خود را نشان داده‌اند و ملی‌پوشان پرسپولیس و همه باشگاه‌ها نیز همین طور.

امیدوارم همه بازیکنان و کادر فنی با تلاش خود بتوانند نتایج بسیار خوبی در جام جهانی کسب کنند و خوشحالم که استقلال و پرسپولیس در مرحله بعدی لیگ قهرمانان هستند. پیش از این هم گفتم نباید دو تیم از یک کشور در این مرحله مقابل هم قرار بگیرند، وگرنه حالا ذوب‌آهن هم در این مرحله حضور داشت و ایران سه تیم در جمع چهار تیم برتر غرب آسیا داشت.

از حالا تمرکز همه ما برای تیم ملی است. برای تیم ملی ایران بهترین آرزوها را دارم. حالا استقلال و پرسپولیس و سایر باشگاه‌ها در اولویت نیستند. الان موفقیت تیم ملی ایران و پرچم ایران مهم است و بس».

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار