همکاری ورزش و صنعت، می تواند موجب رونق بیشتر و توسعه ی هر دوبخش شود

کرج (پانا) - مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در نشست مدیران شرکتهای بخش خصوصی صنعت وتولید گفت: همکاری ورزش و صنعت، می تواند موجب رونق بیشتر و توسعه ی هر دو بخش شود.

کد مطلب: ۸۲۲۵۵۶
لینک کوتاه کپی شد
همکاری ورزش و صنعت، می تواند موجب رونق بیشتر و توسعه ی هر دوبخش شود

امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در نشست مدیران شرکتهای بخش خصوصی صنعت وتولید گفت: همکاری ورزش و صنعت، می تواند موجب رونق بیشتر و توسعه ی هر دو بخش شود.

در این نشست امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به ظرفیت بخش صنعت استان گفت: وجود بخش ها و واحدهای بزرگ صنعتی کشور در البرز، یک فرصت استثنایی برای توسعه ی استان در همه ی بخش ها است.

وی ادامه داد: این همکاری می توان در دو بخش اسپانسری و تبلیغات و بخش ایجاد زیرساختها و اماکن ورزشی و تیم داری بخش خصوصی محقق شود.

غفرانی با اشاره به ماده 7 احکام مالیاتی قانوم برنامه پنجساله ششم توسعه کشور اظهار کرد: بر اساس این ماده، وجوه هزینه هایی که توسط اشخاص حقیقی با حقوقی به منظور احداث، تکمیل و تجهیز فضاها، اماکن و توسعه ورزش همگانی و یا به عنوان کمک به ورزش و جوانان پرداخت می شود، به عنوان هزینه هایهزینه های قابل قبول مالیاتی تلقی می گردد.

وی اضافه کرد: با توجه به این ماده از قانون، بخش تولید و صنعت می تواند در ورزش سرمایه گذاری کرده و از مالیات معاف شود.

مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به وجود 157 هزار ورزشکار سازمان یافته، 170 سازمان مردم نهاد و 48 هیئت ورزشی در البرز ، عنوان کرد: ظرفیت بالقوه و پتانسیل ورزش در البرز، می تواند به تقویت بخش صنعت استان کمک شایانی کند.

وی با بیان این که " همکاری ورزش و صنعت، می تواند موجب رونق بیشتر و توسعه ی هر دو بخش شود" تاکید کرد: از حضور بخش خصوصی در ورزش حمایت می کنیم.

غفرانی همه ی جامعه از جمله بخش صنعت را دارای احساس مسئولیت و وظیفه نسبت به جوانان و ورزشکاران دانست و گفت: هر چه به ورزش جوانان بیشتر توجه شود، به همان اندازه از آسیب های اجتماعی کاسته خواهد شد.

وی حوزه ورزش را موضوعی فراگیر و فرادستگاهی ارزیابی کرد که به همه ی بخش های جامعه مربوط می شود و افزود: برنامه ریزی و زمینه ها برای حضور بخش های صنعتی در ورزش بصورتی که هر دو طرف بهره مند گردند، فراهم می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان این که "با توجه به استقبال و علاقمندی مردم به ورزش، فضاهای ورزشی مکان مناسبی برای تبلیغ و معرفی محصولات شرکتها و صنعت هستند" تصریح کرد: جامعه ی ورزش و جوانان استان البرز حامی کالای ایرانی و تولیدات شرکتها و کارخانجات داخلی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار