مدیر آموزش و پرورش پارسیان خبرداد:

رتبه نخست استانی معلمان پارسیانی در همایش علمی پژوهشی « از نگاه معلم »

پارسیان(پانا) - مدیر آموزش و پرورش پارسیان گفت: در آیین اختتامیه چهارمین همایش استانی همایش علمی پژوهشی که در شهرستان میناب برگزار شد، اثر ارائه شده معلمان پارسیانی رتبه نخست را کسب کرد.

کد مطلب: ۸۲۲۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد
رتبه نخست استانی معلمان پارسیانی در همایش علمی پژوهشی « از نگاه معلم »

مسعود مهرانی در گفت و گو با خبرنگار پانا از هرمزگان گفت: اثر مشترک، یوسف محمدیان و مندنی آیینه افروز شرکت کنندگان فرهنگی این شهرستان در همایش استانی علمی پژوهشی" از نگاه معلم" عنوان نخست را کسب کرد.

وی افزود: این همایش در دو بخش بررسی کتاب‌های درسی دوره ابتدایی و متوسطه حوزه آموزش‌ و پرورش و بخش مقالات آزاد برگزار شد که اثر ارائه داده شده فرهنگیان پارسیانی در بخش آموزش و پرورش از میان 250 اثر معرفی شده به دبیرخانه این همایش در شهرستان میناب، برتر شناخته شد.

مدیر آموزش و پرورش پارسیان عنوان کرد: مقاله معرفی شده همکاران فرهنگی این شهرستان با موضوع " بررسی میزان توجه به مولفه های تربیت شهروندی در کتب مطالعات اجتماعی دوره دوم ابتدایی" بوده است که در نهایت پس از بررسی و داوری، رتبه اول را کسب نمود.

مهرانی خاطر نشان کرد: ۲۵۰ اثر در بخش بررسی کتاب‌های درسی مقطع ابتدایی و متوسطه و ۲۵۲ اثر در حوزه آموزش‌ و پرورش و بخش آزاد به همایش ارسال شده است.

لازم ذکر است؛ فراخوان همایش علمی پژوهشی «از نگاه معلم» در آذرماه سال گذشته، در استان هرمزگان و همچنین استان‌های دیگر اعلام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار