مشاور وزیر و مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش:

طرح خواهرخواندگی در مدارس کم‌برخوردارهرمزگان دنبال می شود

بندرعباس (پانا) - مشاور وزیر و مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش گفت:اجرای طرح خواهر خواندگی در مدارس کم‌برخوردار در هرمزگان دنبال می شود.

کد مطلب: ۸۲۲۵۰۴
لینک کوتاه کپی شد
طرح خواهرخواندگی در مدارس کم‌برخوردارهرمزگان دنبال می شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان، فرحناز مینایی‌پور در حاشیه سفر به هرمزگان که با هدف اجرای طرح خواهرخواندگی در مدارس کم‌برخوردار انجام شد افزود: طرح خواهرخواندگی با هدف حمایت مدارس برخوردار از مدارس کم‌برخوردار و محروم، افزایش روحیه تعاون، همدلی و هم افزایی و استفاده بهینه از امکانات موجود اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش منطقه شش تهران متولی اجرای این طرح در مدارس هرمزگان است.

در این طرح پس از انجام بازدیدهای میدانی، گزارشی از نواقص و مشکلات موجود در مدارس کم‌برخوردار ارائه می‌شود و پس از تشکیل جلسات متعدد و ارائه راهکارهایی برای حل این مشکلات، آموزشگاه‌های برخوردار متعهد می‌شوند تا بخشی از مشکلات مدارس محروم را حل کنند.

مشاور وزیر و مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش به همراه گرایلی مشاور اجرایی مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، نظریان مدیر منطقه 6 تهران و کوشکی مسئول مشارکت‌های مردمی منطقه 6 تهران به منظور اجرای بند 2 اهداف دفتر امور زنان و بند 7 اولویت های سال آینده دفتر از مدارس ابتدایی، متوسطه و هنرستان های استان بازدید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار