مدیر آموزش و پرورش میناب خبرداد:

وجود بیش از 120 مدرسه تخریبی در میناب

بندرعباس (پانا) - مدیر آموزش و پرورش میناب در دیدار امام جمعه و فرماندار ویژه میناب با مدیر کل نوسازی مدارس هرمزگان از وجود بیش از 120 مدرسه تخریبی و کلنگ احداث بیش از 20 مدرسه در میناب خبرداد.

لینک کوتاه کپی شد
وجود بیش از 120 مدرسه تخریبی در میناب

غلامرضا سالاری از دیدار حجت‌الاسلام میرزاحسن معتمدی‌فر امام جمعه شهرستان و ابوذرمهدی نخعی معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب با مدیر کل نوسازی مدارس هرمزگان به منظور بررسی وضع مدارس تخریبی و همچنین تجهیز مدارس شهرستان میناب خبر داد و گفت: هدف از این دیدار بیشتر قدردانی و تشکر از زحمات مدیر کل ساعی و تلاشگر نوسازی مدارس استان به جهت اهتمام در رفع مشکل مدارس تخریبی شهرستان میناب بوده است.

وی افزود: شهرستان میناب با توجه به وسعت، جمعیت و مرکزیت شهرستان‌های شرق هرمزگان بیش از 120 مدرسه تخریبی دارد و از جمله در سال گذشته سقف سه مدرسه بر اثر بارندگی فرو ریخت.

مدیر آموزش و پرورش میناب عنوان کرد: تا کنون کلنگ احداث بیش از 20 آموزشگاه و احداث استخر شنای دانش‌آموزی، در شهرستان به وسیله دولت و با مشارکت خیران زده شده است.

وی تصریح کرد: قول مساعدت و همکاری مضاعف از سوی مدیر کل نوسازی مدارس هرمزگان به جهت تکمیل پروژه‌های مشارکتی و دردست ساخت و همچنین تجهیز کلاس‌های درس به وسایل خنک‌کننده داده شده است.

سالاری همچنین از مساعدت و همکاری استاندار هرمزگان، نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، امامان جمعه شهرستان میناب و شهر هشتبندی، مدیران کل آموزش و پرورش و مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان، معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب و همه کسانی که آموزش و پرورش میناب را در این راه پر خیر و برکت یاری کردند قدردانی و تشکر کرد.

خبرنگار: علیرضا صالحی/ انتشاردهنده: قاسم نگاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار