اولین جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان در سال 97 تشکیل شد

زاهدان(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: یکی از مهمترین رسالت های سازمان دانش آموزی سازمان دادن به فعالیت‌های پراکنده دانش‌آموزان است، لذا باید با توجه به پایان سال تحصیلی برای آنها برنامه ریزی های مفیدی داشته باشد.

کد مطلب: ۸۲۲۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد
اولین جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان در سال 97 تشکیل شد

به گزارش خبرنگار پانا سیستان و بلوچستان، صبح امروز اولین جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی در محل دفتر مدیر کل استان و با حضور مدیر کل، رئیس اداره حراست، رئیس اداره ارزیابی عملکرد، معاونت پشتیبانی، معاون پرورشی، مدیر سازمان دانش آموزی و.. تشکیل شد.

علیرضا نخعی در این جلسه و در ادامه دستور کار برنامه ریزی برای اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تعطیلات مدارس "در تابستان"، اظهار کرد: یکی از مهمترین مسائل پیش روی آموزش و پرورش پس از پایان امتحانات سال تحصیلی دانش آموزان، برنامه ریزی برای اوقات فراغت آنهاست.

وی تاکید کرد: باید مسئولین علایق دانش آموزان را در برنامه‌ریزی و پرکردن اوقات فراغت آنان توسط خود آنها بسنجند و مد نظر قرار دهند.

نخعی ادامه داد: پیشنهاد می کنم مدارس در فصل تابستان کانون مهارت آموزی و آموزش توسط آن دسته از دانش آموزانی که قبلاً حرفه‌ای را به طور کامل آموخته اند انجام شود و این مهارت ها را به سایر دانش آموزان آموزش دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: برای غنی‌سازی اوقات فراغت فرزندان مان باید بسیار حساس باشیم و اجازه ندهیم دانش آموزان در فصل تابستان تا شروع مجدد مدارس به حال خود رها شوند.

وی همچنین بر آموزش های قرآنی و دینی در فصل تابستان تاکید کرد و گفت: می‌شود به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد تا دانش‌آموزان این آموزه‌ها را این فصل تقویت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش برگزاری جلسات گفتمان در میان دانش آموزان را با اهمیت دانست و خاطر نشان کرد: دانش آموزان باید یاد بگیرند تا مسائل مختلف روز را تجزیه و تحلیل کنند ومهارت فن بیان خود را افزایش دهند.

وی در پایان عنوان داشت: باید دانش‌آموزان از تابستان به عنوان یک فرصت ارزشمند کمال استفاده را ببرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار