شهردار اردبیل:

80 درصد زمین‌های ورزشی در محلات اردبیل احداث شده است

اردبیل (پانا) - شهردار اردبیل گفت: 80 درصد مجوز احداث زمین‌های ورزشی در محلات مختلف اردبیل با مشارکت بخش خصوصی عملیاتی و اجرایی شده است.

کد مطلب: ۸۲۲۴۲۶
لینک کوتاه کپی شد
80 درصد زمین‌های ورزشی در محلات اردبیل احداث شده است

حمید لطف‌اللهیان در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: در سه سال گذشته ما با ارسال نامه به شورای شهر خواستار صدور مجوز احداث و توسعه زمین‌های ورزشی در محلات مختلف بودیم که از بین این مجوزها 80 درصد شکل عملیاتی به خود گرفته است.

وی این زمین‌های ورزشی را مربوط به حضور جوانان و نوجوانان در رشته‌های ورزشی نظیر فوتسال، بدمینتون، تنیس روی میز، فوتبال و ... اعلام و خاطرنشان کرد: 20 درصد مابقی مجوزهای صادر شده در حال ساخت و تکمیل شدن است.

شهردار اردبیل با تاکید بر توسعه ورزش همگانی و توجه به ورزش قهرمانی در محلات مختلف شهر اردبیل گفت: ما امسال نیز در بودجه سالانه به بخش ورزش و توسعه کمی و کیفی آن اهتمام داریم و امیدواریم با همراهی اهالی اردبیل در محلات مختلف بتوانیم نسبت به ارتقای نشاط و شادابی‌ آنها برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهیم.

لطف‌اللهیان همچنین به صدور مجوز قانونی برای شرکت‌های خدمات‌رسان نظیر ایرانسل در توسعه زیرساخت‌ها در شهر اردبیل اشاره کرد و افزود: ما در انتخاب مسیر قطعا از کارشناسان حوزه شهرسازی استفاده می‌کنیم و همکاران ما در این مجموعه بررسی‌‌های لازم را در توسعه زیرساخت موردنیار در بخش خدمات مخابراتی انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: ما حتی برای ایجاد شهر هوشمند نسبت به دایر کردن زیرساخت دیتاسنتر اقدام کردیم به طوری که برای 10 ایستگاه جدید در فراهم کردن بسترهای توسعه فیزیکی برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات قانونی طبق ضوابط شهری انجام شده است.

شهردار اردبیل ادامه داد: اگر شرکتی نظیر ایرانسل بدون طی شدن مراحل قانونی بخواهد در محدوده زندگی همشهریان دکلی را راه‌اندازی کند ما در قالب حکم کمیسیون ماده 100 نسبت به تخریب و اعاده اولیه شرایط آن مکان اقدام می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم تا بدون موافقت و مجوز از شهرداری اقدامی را انجام دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار