امیرحسین آزادی‌وفا معاون توسعه و مدیریت منابع کانون شد

تهران (پانا)- با حکم مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، امیرحسین آزادی‌وفا معاون توسعه و مدیریت منابع کانون شد.

کد مطلب: ۸۲۲۴۲۵
لینک کوتاه کپی شد
امیرحسین آزادی‌وفا معاون توسعه و مدیریت منابع کانون شد

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فاضل نظری در این حکم با اشاره به شایستگی و سوابق ارزشمند آزادی‌وفا، از او خواسته است با رویکردی نظام‌مند به مجموعه فعالیت‌های کانون، از رهگذر اصلاح فرایندها، دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌های موجود و همچنین توجه به ضرورت حسن اجرای قوانین و مقررات ضمن فراهم آوردن زمینه‌ی مشارکت موثر همکاران به عنوان سرمایه‌های انسانی، در جهت حفظ و توسعه منابع و افزایش کارایی و اثربخشی عمومی کانون قدم‌های موثری برداشته شود.

مدیرعامل کانون در ادامه این حکم خاطرنشان کرد: بدیهی است در این مسیر، با رعایت عدالت در توزیع امکانات و اعتبارات، ساماندهی صحیح و بازنگری در کیفیت و شفافیت برون‌سپاری فعالیت‌ها تلاش برای توسعه، جذب و تخصیص منابع با تأکید بر مقوله اقتصاد فرهنگ و هنر از اقتضائات اساسی این مسوولیت خواهد بود.

در سابقه کاری آزادی‌وفا تاکنون مسوولیت‌هایی همچون مدیرکل پشتیبانی سازمان بهزیستی کل کشور، معاون توسعه و مدیریت منابع جمعیت هلال‌احمر کشور، معاون توسعه و مدیریت منابع منطقه آزاد چابهار و مدرس دانشگاه ثبت شده است.

گفتنی است پیش از این سرپرستی معاونت توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری بر عهده موسی‌رضا نظری بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار