توسط مدیر کل آموزش و پرورش استان صورت گرفت:

تجلیل از سرپرست و خبرنگاران پانا در سیستان و بلوچستان

نخعی: روحیه پرسشگری در بین خبرنگاران پانا تقویت شود

زاهدان(پانا)- به مناسبت ۲۷ اردیبهشت "روز روابط عمومی" مدیرکل آموزش و پرورش سیتان و بلوچستان و مدیر سازمان دانش آموزی، در گردهمایی مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش این استان از سرپرست خبرگزاری پانا و دانش آموزان خبرنگار پانا تقدیر کردند.

کد مطلب: ۸۲۲۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از سرپرست و خبرنگاران پانا  در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری پانا سیستان و بلوچستان، مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به رسالت خطیر خبر و اطلاع رسانی در جامعه، اطلاع رسانی را ابزار نظارتی مردم در ادارات دانست.

علیرضا نخعی گفت: باید خبرنگاران دو اصل مهم سرعت و دقت را با صداقت تلفیق و سرلوحه کار خویش قرار دهند و به دنبال یافتن پاسخ سوالات و دغدغه های مردم و خانواده ها از مسئولین خود در آموزش و پرورش باشند.

وی ادامه داد: خوشبختانه آموزش و پرورش در حوزه اطلاع رسانی گام های موثری برداشته است، زیرا علاوه بر انتشار اخبار داخلی این دستگاه توسط ادارات روابط عمومی و اطلاع رسانی در تمامی شهرستان ها و مناطق به صورت مستمر، از ظرفیت خوب خبرگزاری پانا وابسته به سازمان دانش آموزی نیز بهرمند است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با مورد خطاب قرار دادن دانش آموزان خبرنگار حاضر در این جلسه، اظهار داشت: امیدوارم دانش آموزان خواسته‌ها و دغدغه‌های دیگر دانش‌آموزان را در مدارس جستجو و به صورت سوال از مسئولین خود جویا و مورد مطالبه قرار دهند.

نخعی عنوان کرد: در واقع آموزش و پرورش برای دانش آموزان است و دانش آموزان ولی نعمت واقعی ما هستند، لذا خبرنگاران دانش‌آموز می‌بایستی مسائل و مشکلات مدرسه را در قالب پرسش به مسئولین گوشزد کرده تا آنان نیز به فکر مرتفع نمودن آنها باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار