برگزاری مراسم تجلیل از 700 دانش آموز نخبه فرهنگی وهنری و ورزشی گلبهار

گلبهار(پانا)-مراسم تجلیل از 700 دانش آموز نخبه فرهنگی وهنری و ورزشی در منطقه گلبهار با حضور مسئولین و دانش آموزان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۲۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد

مراسم تجلیل از نخبگان مسابقات فرهنگی وهنری منطقه گلبهار با حضور بیش از صدها دانش آموز و فرهنگی در محل سالن ورزشی بعثت گلبهار برگزار شد. این مراسم با حضور رییس سازمان دانش آموزی استان خراسان رضوی،امام جمعه گلبهار،بخشدار، رییس اداره آموزش وپرورش منطقه گلبهار و دیگر مدیران برگزار و از720دانش آموز گلبهاری برتر استانی و منطقه ای ،تقدیر به عمل آمد.
کریمی نژاد معاون پرورشی اداره آموزش وپرورش گلبهار در ابتدای مراسم،گزارش کاری از برگزاری این مسابقات در سطح منطقه واستان ارائه داد و به برگزیدگان این مسابقات نیز اشاره کرد.
وی درادامه افزود:آخرین روزهای ماه دوم از بهار طبیعت و فرارسیدن بهار بندگی، مراسم تجلیل از برگزیدگان ، نخبگان وافتخار آفرینان سی و ششمین جشنواره مسابقات فرهنگی وهنری منطقه گلبهار،برگ زرینی است که به دیگر افتخارات معاونت پرورشی اضافه کرده است.
معاون پرورشی اداره آموزش وپرورش منطقه گلبهار درادامه اظهار کرد:از افتخارات معاونت پرورشی می توان به مسابقات قرآن،عترت ونماز اشاره کرد که این منطقه با توجه به پتانسیل های بسیار خود توانست در مرحله استانی مقام اول حفظ کامل قرآن و همچنین حفظ 10 جزء از قرآن کریم را کسب نماید.
وی در ادامه به مسابقات فرهنگی وهنری اشاره کرد و افزود:در مسابقات فرهنگی وهنری7نفرحائز رتبه های اول در استان و10نفر رتبه دوم و8نفر هم رتبه سوم استانی را کسب کردند که در مجموع25 نفر حائز رتبه های برتر استانی شده اند.
کریمی نژاد اضافه کرد:در مسابقات ورزشی نیز در دو بخش دختران وپسران در رشته های مختلف اکثریت تیم های ورزشی مدرسه ای به سطوح بالاتر سعود کردند که تیم بدمینتون دختران در استان مقام اول را در مقطع متوسطه اول را کسب کرد.
کریمی نژاد اشاره کرد:در مسابقات کشتی آزاد پسران،مقام سوم استان نیز به این منطقه اختصاص یافته است.
وی تشریح کرد:اولین المپیاد ورزشی فرهنگیان به مناسبت درگذشت فرهنگی آموزش وپرورش گلبهار،شادروان مرحوم علیپور برگزار شد.
وی در ادامه خاطر نشان کرد:درابتدای تشکیل خبرگزاری پانا در منطقه دو خبرنگار وجود داشت که این رقم به بیش از 100 خبرنگار در سطح مدرسه افزایش یافت.
معاون پرورشی اداره آموزش وپرورش منطقه گلبهار درادامه به سازمان دانش آموزی اشاره کرد و افزود:در حوزه سازمان دانش آموزی،برای دومین بار راهیابی نماینده دانش آموزان گلبهار را به مجلس شورای دانش آموزی کشور را داشته ایم.
وی افزود:کسب مقام اول و دوم مسابقات فرهنگی وهنری استان در رشته خبرنگاری نیز از دیگر افتخارات معاونت پرورشی اداره آموزش وپرورش منطقه گلبهار است.
کریمی نژاد در پایان اظهارکرد:این موارد تنها بخشی از افتخارات دانش آموزان گلبهاری است که با وجود آن می توان گفت که این شهر دارای پتانسیل بسیار زیادی در امر موارد فرهنگی،پرورشی،آموزشی و علمی وپژوهشی است.
خمر رییس اداره آموزش وپرورش منطقه گلبهار نیز درادامه مراسم ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان ، ماه نزول قرآن،به نکاتی اشاره کرد و افزود: دانش آموزان گلبهاری توانسته اند در تمامی عرصه های علمی،فرهنگی حائز رتبه های برتر در استان و کشور شوند که خبر مسرت بخش دیگری نیز از راهیابی تیم رباتیک دانش آموزی گلبهار به مسابقات جهانی باری دیگر موجب شادمانی تیم آموزش وپرورش گلبهار شد.
معشوقی بخشدار گلبهار نیز در ادامه به خبر مسرت بخش راهیابی تیم لکوکاپ دانش آموزی گلبهار در مسابقات لکو کاپ شریف به مسابقات جهانی ، کسب مقام دوم رباتیک استان،کسب رتبه سوم موشک های آبی استان،رتبه دوم زیست فناوری استان و کسب مقام دهم رشته شیمی آزمایشگاهی کشور توسط دانش آموزان گلبهاری اشاره کرد وافزود:اگر این افتخارات نصیب این منطقه شده است، به دلیل فعالیت های مکرر و وصف نشدنی اداره آموزش وپرورش منطقه گلبهار است که این بستر مناسب را برای رشد وشکوفایی استعداد های ناب دانش آموزان فراهم آورده است.
حاج آقای مروج امام جمعه گلبهار نیز در این مراسم با پرسش از دانش آموزان دختر وپسر، هدایایی را به آنها داد.
در ادامه یونسی رییس سازمان دانش آموزی گلبهار در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار پانا گلبهار به نکاتی اشاره کرد.
یونسی در ابتدای مصاحبه گفت: صحنه های نابی را که امروز در مراسم تجلیل از دانش آموزان نخبه فرهنگی وهنری گلبهارشاهد آن بودم،بسیار وصف نشدنی است؛ چراکه این دانش آموزان استعدادی خاص توام با شور و شوقی وصف نشدنی داشتند و آن را هم در مراسم امروز به همگان نشان دادند.
وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از رییس اداره آموزش وپرورش منطقه گلبهار و معاونان ایشان افزود:از پرسنل محترم اداره آموزش وپروش منطقه گلبهار که مراسم عظیمی را در شان دانش آموزان گلبهار،برگزار کرده بودند،قدردانی می کنم.
رییس سازمان دانش آموزی استان خراسان رضوی در ادامه افزود:امیدواریم با توجه به شور ونشاطی که در دانش آموزان سراسر ایران واستان به خصوص گلبهار وجود دارد شاهد افتخار آفرینی های بیشتری از این مرزو بوم باشیم.
وی اشاره کرد:به امید خدا که بتوانیم دانش آموزانی با نشاط،متدین و مسئولیت پذیر تحویل جامعه آینده مان بدهیم.
یونسی همچنین در حاشیه این مصاحبه از خبرنگاران پانای حاضر در مراسم تشکر و قدردانی کرد.
در پایان این مراسم از720 دانش آموز نخبه فرهنگی وهنری و ورزشی تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار