اجرای طرح تخفیفات ویژه ماه مبارک رمضان در میادین میوه و تره‌بار

تهران (پانا) - مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با تاکید بر موفقیت طرح تخفیفات نوروزی از اجرای طرح تخفیفات ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۲۳۷۵
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح تخفیفات ویژه ماه مبارک رمضان در میادین میوه و تره‌بار

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران، عبدالحسین رحیمی در جلسه مدیران میادین و بازارهای میوه و تره بار با اشاره به موفقیت سازمان در نظرسنجی‌ها و بررسی‌های نهادها و سازمان‌های نظارتی درکسب رضایتمندی حداکثری شهروندان گفت: این موفقیت حاصل اعتماد به ظرفیت نیروهای سازمان و تلاش و مجاهدت خاموش تمامی مجموعه سازمان مدیریت میادین است.

رحیمی ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه سازمان مدیریت میادین با تاکید بر اینکه این موفقیت در سایه تکریم شهروندان، نظم و انضباط، سلامت و شفافیت و قانون مداری به دست آمده گفت: این دستاوردها فقط ۶۰ تا ۷۰ درصد توانمندی سازمان است که می‌تواند ارتقاء یابد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین طرح دستچین را پایه و اساس همه موفقیت‌های سازمان دانست و افزود: این طرح خط قرمز سازمان است و در اجرای آن هیچ گونه قصور و کوتاهی قابل چشم پوشی و مماشات نیست، چرا که اجرای آن از مطالبات شهروندان از ابتدای فعالیت سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار بوده که طی سه سال اخیر محقق شده است.

رحیمی با تاکید بر لزوم توجه به اقشار آسیب پذیر و کم برخوردار گفت: در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر که از دغدغه‌های شورای اسلامی و مجموعه شهرداری تهران نیز است، به دنبال راهی برای اعمال تخفیف محصولات عرضه شده در میادین و بازارهای میوه و تره بار مناطق کم برخوردار در تمام طول سال هستیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین با اشاره موفقیت طرح تخفیفات نوروزی و درخواست اجرای این طرح در ماه مبارک رمضان از سوی سازمان بازرسی و معاونت خدمات شهری شهرداری تهران اظهار داشت: در حمایت از سبد خانوار و تکریم روزه داران، طرح تخفیفات ویژه ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

همچنین با توجه به اینکه تکریم شهروندان یکی از مهم ترین اولویت‌های سازمان است، لازم است در این خصوص برای کارگران کلاس‌های آموزشی ویژه‌ای ترتیب داده شود به ویژه بایدبر تکریم بیشتر و برخورد مناسب با روزه داران تاکید شود.

وی گفت: به مناسبت این ایام محصولات فرآوری شده، بسته بندی، شناسنامه دار و دارای قیمت مصرف کننده مندرج بر روی کالاهای عرضه شده در همه میادین و بازارهای میوه و تره بار سازمان مدیریت میادین بین ۷ تا ۲۰ درصد تخفیف خواهند داشت.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین در مورد سایر کالاها اظهار داشت: این دسته از کالاها با توجه به قیمت های درج شده در فاکتورها شامل تخفیفات ویژه‌ای می‌شوند.

رحیمی به ضرورت صرفه جویی اشاره کرد و افزود: باید تلاش شود در حامل‌های انرژی و منابع سازمانی حداکثر صرفه جویی و بهره برداری صورت گیرد. مدیران موفق در این زمینه مورد تشویق قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه بخشی از مراجعان به میادین و بازارهای میوه و تره بار افراد سالمند هستند، گفت: برای تکریم سالمندان و ایجاد شرایط رفاهی بیشتر برای شهروندان، لازم است به مبلمان فضای میادین و بازارها توجه ویژه‌ای شود، چنانکه این موضوع از درخواست‌های شهروندان نیز می‌باشد.

رحیمی در بخش دیگری از سخنانش به مسئله خلاقیت و نوآوری در مدیریت اشاره کرد و افزود: باید تلاش شود تا در ارائه خدمات به شهروندان و فضای میادین و بازارها با ابتکار عمل باعث بهبود شد.

وی در ادامه استارت آپ‌ها را بسترساز ایجاد شغل برای جوانان تحصیلکرده، کاهش آلودگی هوا و ترافیک و آسایش بیشتر شهروندان دانست و افزود: استارت آپ‌ها نیازمند فرهنگ سازی هستند و حمایت از آن‌ها یک وظیفه ملی است که سازمان مدیریت میادین حمایت از استارت آپ‌ها را در دستور کار خود دارد.

رحیمی بر انعطاف و حساسیت بیشتر معاونت بازرگانی نسبت به تغییرات قیمت در بازار تاکید کرد و در ادامه اظهار داشت: در راستای صیانت از حقوق شهروندان باید صندوق‌های فروشگاهی در تمامی میادین میوه و تره بار استفاده شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین با تاثیرگذار خواندن این جلسه، خواهان استمرار آن با حضور همه معاونین و مدیران شد و گفت: این جلسه به صورت ماهیانه و با دستور کار مناسب برگزار شود.

در ابتدای این جلسه که با هماهنگی معاونت بهره برداری و بهداشت سازمان و به میزبانی میدان میوه و تره بار آزادی برگزار شده بود، دکتر علی عفتی، معاون بهره برداری و بهداشت سازمان ضمن ارائه تقدیر معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری، سازمان بازرسی و سامانه ۱۸۸۸ از سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در خصوص تخفیفات ویژه ماه مبارک رمضان، کیفیت محصولات عرضه شده در میادین و بازارهای میوه و تره بار و لزوم توجه به صرفه جویی حامل‌های انرژی و منابع سازمان مدیریت میادین نکاتی را بیان داشت.

گفتنی است، مدیران میادین در این جلسه ضمن هم اندیشی به بیان مسائل حوزه مدیریت خود پرداختند که تصمیمات لازم در خصوص آنها صورت گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار