۱۱۶ میلیارد تومان برای اشتغال روستایی آذربایجان غربی اختصاص می‌یابد

ارومیه (پانا)- رئیس سازمان برنامه‌وبودجه آذربایجان غربی خبر داد که امسال ۱۱۶ میلیارد تومان برای یارانه تولید و ایجاد اشتغال پایدار روستایی و عشایری اختصاص می‌یابد.

کد مطلب: ۸۲۲۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد
۱۱۶ میلیارد تومان برای اشتغال روستایی آذربایجان غربی اختصاص می‌یابد

ناصر حضرتی پر رئیس سازمان برنامه‌وبودجه آذربایجان غربی شامگاه چهارشنبه در نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی آذربایجان غربی در سال 97 اظهار داشت: اقدامات استان در راستای پیاده سازی سیاستهای اقتصاد مقاومتی در قالب 12 برنامه تبیین شده است.

حضرتی پر گفت: در همه برنامه‌ها سعی شده تا نگاه و توجه ویژه‌ای بر مناطق محروم شود.

وی افزود: یکی از اهداف دولت در برنامه‌های اخیر، مردمی کردن اقتصاد و کاهش دخالت دولت در پروژه‌های عمرانی در سایه مردمی شدن کارها است.

حضرتی پر تصریح کرد: با مشارکت دولت و بخش خصوصی 77 طرح مشخص و به اشتراک گذاشته‌شده و به این بخش واگذارشده است و 17 پروژه نیز در زمینه های مختلف از جمله ورزش و جوانان از طرف کارگروه مربوطه به کارگروه‌ها واگذارشده است.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه آذربایجان غربی با اشاره به لزوم توجه به آبادانی شهرستان‌ها گفت: در شهرستان تکاب انجام روکش آسفالت جاده تکاب-شاهین دژ با مبلغ 70 میلیارد تومان به تصویب رسیده که 40 میلیارد تومان آن تخصیص‌یافته است و احداث 2 باب دبیرستان شبانه‌روزی در چالدران نیز از جمله دیگر برنامه‌های پیش رو است.

حضرتی پر افزود: یکی از اتفاقات مهم و قابل‌توجه در حمایت از تولید داخلی، اختصاص 116 میلیارد تومان برای یارانه تولید و اشتغال پایدار روستایی و عشایری از اعتبارات سال 1397 است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار