3000 مددجو امروز در آذربایجان غربی اطعام می شوند

ارومیه (پانا)- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: سه هزار نفر مددجوی این نهاد حمایتی در نخستین روز از ماه مبارک رمضان /امروز/ در ارومیه و دیگر شهرهای استان اطعام می شوند.

کد مطلب: ۸۲۲۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد
3000 مددجو امروز در آذربایجان غربی اطعام می شوند

عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی افزود: این آیین، نخستین مراسم افطاری برای مددجویان کمیته امداد در ماه مبارک رمضان امسال به شمار می رود که اطعام کنندگان، این برنامه ویژه کارکنان کمیته امداد هستند.

وی اضافه کرد: به همین منظور کارکنان ادارات کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی بخشی از حقوق خود را برای اطعام نیازمندان و مددجویان اختصاص دادند.

وی بیان کرد: در نظر داریم طی ماه مبارک امسال بیش از 125 هزار نفر افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) را با همکاری خیّران اطعام کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی ادامه داد: این اطعام در راستای طرح 'هر ایرانی میزبان یک افطاری' همزمان با سراسر کشور در استان انجام می شود.

سهندی با اشاره به اینکه سال گذشته حدود 85 میلیارد ریال کمک مردمی در ماه مبارک رمضان در استان جمع آوری شده بود، گفت: امسال سعی داریم با همراهی خیّران و افراد نیکوکار سراسر استان، این رقم را به 130 میلیارد ریال برسانیم.

وی افزود: به همین منظور شماره حساب 0154485448000 نزد بانک ملی ایران برای دریافت کمک ها در نظر گرفته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار