اشتغال نزدیک به 15 درصد دانش آموزان فارس در مدراس غیر دولتی

شیراز (پانا) - رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکتهای مردمی آموزش و پرورش فارس گفت: هم اکنون بیش از 119 هزار دانش آموز استان فارس ،در مراکز و مدارس غیر دولتی مشغول به تحصیل هستند که این امر موجب صرفه جویی قابل توجهی برای دولت شده است.

کد مطلب: ۸۲۲۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد
اشتغال نزدیک به 15 درصد دانش آموزان فارس در مدراس غیر دولتی

رسول قانونی در شورای آموزش و پرورش استان فارس ، با اشاره به صرفه جویی حاصل از تاسیس مدارس غیر دولتی در فارس برای دولت ، گفت: اداره مشارکت ها در فارس توانسته نزدیک به یک هزار میلیارد تومان ، در زمینه ساختمان و نیروی انسانی و همچنین سرانه دانش آموزی برای دولت صرفه جویی ایجاد کند.

وی افزود: هم اکنون بیش از 119 هزار دانش آموز استان فارس ،در مراکز و مدارس غیر دولتی مشغول به تحصیل هستند که این امر موجب صرفه جویی قابل توجهی در تامین هزینه های ساخت مدرسه ، تامین نیروی انسانی مدارس و همچنین تامین سرانه دانش آموزی برای دولت شده است.

رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکتهای مردمی آموزش و پرورش فارس گفت: در دوره ابتدایی ،بیش از 55 هزار دانش آموز در قالب 3 هزار و 217 کلاس و 503 مدرسه غیر دولتی در فارس مشغول به تحصیل هستند که از این مسیر بیش از 330 میلیارد برای دولت صرفه جویی حاصل شده است.

قانونی با اشاره به اشتغال بیش از 15 هزار دانش آموز در دوره دوم متوسطه اول مدارس غیر دولتی در قالب 797 کلاس درس و 218 مدرسه ، گفت: از این طریق نیز بیش از 120 میلیارد تومان و به همین میزان نیز در دوره دوم متوسطه صرفه جویی شده است.

وی یاد آور شد: ایجاد اشتغال برای بیش از 17 هزار نیروی جوان تحصیل کرده استان، از دیگر مزایای مهم فعال سازی مدارس غیر دولتی در فارس برای دولت می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار