شورای شهر کرج باید بدنبال درآمد پایدار برای شهرداری باشد

کرج (پانا) - مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری البرز گفت: شوراهای شهر باید برای سرعت بخشیدن به روند توسعه در شهرها ،با برنامه ریزی درخصوص درآمد پایدار شهرداریها و جذب سرمایه زمینه رشد و تعالی شهرها و موجبات اعتماد سازی مردم را فراهم کنند.

کد مطلب: ۸۲۲۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
شورای شهر کرج باید بدنبال درآمد پایدار برای شهرداری باشد

مجتبی عسگری بابیان این مطلب در اولین دوره آموزشی اعضای شوراها اظهار داشت: با اهتمام شورای عالی استانها و شورای استان و اداره کل شهری و شوراهای استانداری البرز اولین دوره آموزش اعضای شوراها به استناد بند 7 ماده 88 قانون تشکیلات ، وظایف و انتخابات شوراها در استان البرز برگزار شد.

وی افزود : آموزش شورای اسلامی شهرها و روستاها قطعاً موجب توانمند تر شدن شوراها و همچنین بهره گیری بهینه از میزان اختیارات قانونی خود در جهت خدمت صادقانه به مردم می شود.

عسگری همچنین یکی از راههای برون رفت شهرداریها از بحران درآمدی را جذب سرمایه گذاران و جلب اعتماد آنها و نیز فراهم نمودن بسترهای مشارکت عنوان کرد و افزود: شوراها بایستی بواسطه ارتباط با مردم در امر فرهنگ سازی و تغییر الگوی مصرف در بسیاری از زمینه ها از جمله تولید زباله - مصرف آب شرب نیز با بهره گیری از توان شهرداریها و دستگاههای متولی تحولات لازم را بوجود آورند.

وی خاطرنشان کرد: شوراها با برنامه ریزی درخصوص درآمد پایدار شهرداریها و جذب سرمایه می توانند زمینه رشد و تعالی شهرها را فراهم و موجبات اعتماد سازی مردم را فراهم نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار