ویژه برنامه‌های رادیو جوان در ماه مبارک رمضان مشخص شد

تهران (پانا) -رادیو جوان در ایام ماه مبارک رمضان برنامه های ویژه ای را در نظر گرفته است.

کد مطلب: ۸۲۲۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد
ویژه برنامه‌های رادیو جوان در ماه مبارک رمضان مشخص شد

به گزارش روابط عمومی رادیو جوان این شبکه به مناسبت ماه مبارک رمضان ویژه برنامه هایی رابه این شرح تدارک دیده است .

برنامه تلاوت قرآن کریم کاری از تامین برنامه شبکه جوان است که به تهیه کنندگی محمد اعلایی از 26اردیبهشت الی24خردادماه با تعداد 30برنامه از 5صبح به مدت 60دقیقه پخش می شود.محورهای موضوعی این برنامه ترتیل و تلاوت قرآن کریم در ماه مبارک رمضان است.(کارشناس ندارد)

برنامه "مشکات" کاری از تامین برنامه شبکه جوان است که به تهیه کنندگی محمد اعلایی و کارشناسی حجت الاسلام قرائتی از 26اردیبهشت الی24خردادماه با تعداد 30برنامه از 4:30صبح به مدت 30دقیقه پخش می شود. در این برنامه سخنرانی حجت الاسلام قرائتی پیرامون ماه مبارک رمضان، تفسیر و قرائت سوره های مختلف قرآن در خصوص شب های قدر و شهادت امام علی(ع) پخش می شود.

محورهای موضوعی: بررسی سنت ها و مراسم های ویژه شهرهای مختلف در ایام ماه مبارک رمضان

برنامه ترکیبی "موج جوونی" کاری از جوان و دانش شبکه جوان است به تهیه کنندگی و کارگردانی عباس پیری هر شب در ماه مبارک رمضان بجز ایام شهادت به تعداد25 برنامه از27اردیبهشت الی24خردادماه به مدت 60 دقیقه ساعت ۲۱ (بصورت زنده) پخش می شود.

هدف از تهیه و تولید این برنامه، ایجاد لحظاتی مفرح و شاد برای حضار و مخاطبان بوده که با پخش تیزر های تبلیغاتی در فواصل این برنامه و دعوت مردم به بازدید از برج میلاد در ماه میهمانی خدا به تعداد بازدید کنندگان افزوده می شود.

موضوع مهم "موج جوونی" به نیت افراد اشاره می کند چرا که افرادی هستند که دلشان می خواهد کار خوب یا نیکویی انجام بدهند اما توان آن را ندارند . برگرداندن نیت های حسنه به جامعه ... هر برنامه از 3 نفر دعوت می شود تا در مورد موضوع به سه نوع سوال (1-نیت انجام کار 2- کاری را انجام داده است 3- کسی که قصد دارد تا پایان ماه مبارک این کار حسنه را انجام دهد)جواب بدهند .

محورهای موضوعی: ویژه اذان مغرب، افطار در ماه مبارک رمضان/ حق و تکلیف در دوران جوانی

"ماه نو" ویژه برنامه افطار شبکه جوان، کاری از جوان و اندیشه است که به تهیه کنندگی علیرضا محمد نیا و کارشناسی مهدی دربانی(کارشناس مذهبی)، مهدی رسولی(کارشناس مجری) از 26اردیبهشت الی24خردادماه با تعداد 30برنامه از 20صبح به مدت 60دقیقه (بصورت زنده) پخش می شود.

ویژه برنامه افطار بر پایه موضوعات حق و تکلیف می باشد که برگرفته از آیات قرآن و رساله حقوقی حضرت سجاد(ع) است و سعی می شود به طرح موضوعاتی ملموس و مبتلابه جوانان در جامعه پرداخته شود.

محورهای موضوعی: ویژه اذان صبح، برکات روزه داری، دعای روز

" هفت آسمان " ویژه برنامه سحر شبکه جوان ، کاری از جوان و اندیشه است که به تهیه کنندگی مجتبی امیری و کارشناسی حجت الاسلام عبدوس، حجت الاسلام عشقی و دباغ(کارشناس مذهبی) از 27اردیبهشت الی24خردادماه با تعداد 29برنامه از 3:45صبح به مدت 45دقیقه پخش می شود.

این ویژه برنامه به پخش دعاهای مقام معظم رهبری پیرامون ماه مبارک رمضان و سخنرانی ها پیرامون ماه مبارک رمضان ، شبهای قدر و ایام شهادت حضرت علی(ع) اختصاص دارد.

محورهای موضوعی: ویژه اذان ظهر/ اهمیت نمازاول وقت ، برکات روزه

" قرار " ویژه برنامه اذان ظهر شبکه جوان ، کاری از جوان و اندیشه است که به تهیه کنندگی علیرضا محمد نیا و شهره شایان از 26اردیبهشت الی24خردادماه با تعداد 30برنامه در زمان اذان ظهر به مدت 30دقیقه پخش می شود.

این ویژه برنامه سخنرانی هایی درباره فضیلت روزه، نماز و سوگواری در ایام شهادت امام علی(ع) و شب های قدر می باشد.

محورهای موضوعی: سلامت غذایی در ماه مبارک رمضان/ توصیه های پزشکی برای روزه داران

ویژه برنامه "نکته روز" کاری از جوان و دانش شبکه جوان است که به تهیه کنندگی پانته آ پاچنگی از 26اردیبهشت الی24خردادماه با تعداد 30برنامه ساعت 19:45 به مدت 15دقیقه پخش می شود.

"نکته روز" ویژه برنامه ماه مبارک رمضان است که بجای برنامه نبض پخش می شود و در قالب یک درمانگاه مشاوره ی تغذیه ای برای ماه رمضان به بیان نکات مهم تغذیه ای مناسب روزه داران می پردازد .

محورهای موضوعی: عملیاتهای دفاع مقدس در ماه مبارک رمضان

ویژه برنامه " روزی، روزگاری " کاری از جوان و دانش شبکه جوان است که به تهیه کنندگی بهنوش بهمئی از 26اردیبهشت الی24خردادماه با تعداد 30برنامه ساعت 12:30به مدت 30دقیقه پخش می شود.

" روزی، روزگاری " ، حکایت عملیاتهای صورت گرفته در ماههای مبارک رمضان در طول هشت سال دفاع مقدس -روایت رزمندگان روزه دار - ابتکارات و خلاقیتهای مهندسان شهید در طی این عملیاتها - روایت دستهای خالی فکرهای روشن برنامه با حضور سردارانی سردار داود غیاثی راد - سردار جعفری - سردار علی خامنه - سردار محمدر ضا نامی و....می باشد.

محورهای موضوعی: بررسی و توصیف مسائل سیاسی اجتماعی اقتصادی روز با استناد و الگوگیری از نهج البلاغه

ویژه برنامه " تشنه دیدار ماه " کاری از جوان و دانش شبکه جوان است که به تهیه کنندگی حسین خلیل نژاد و کارشناسی دکتر فراتی(کارشناس مذهبی) و دکتر اسماعیل تبار(کارشناس مذهبی) از 26اردیبهشت الی24خردادماه با تعداد 30برنامه ساعت 23:30به مدت 30دقیقه پخش می شود.

این ویژه برنامه به بررسی و توصیف مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی روز با استناد و الگوگیری از نهج البلاغه با استفاده از کارشناسان این حوزه می پردازد.

محورهای موضوعی: جنگ ترکیبی شاد متناسب با فضای ماه مبارک رمضان/بررسی اسماء خدا در دعای جوشن کبیر/

ویژه برنامه " فقط به من اشاره کن " کاری از جوان و جامعه شبکه جوان است که به تهیه کنندگی مجتبی حسنی و کارشناسی حجت الاسلام کثیری(کارشناس مذهبی) از 26اردیبهشت الی24خردادماه با تعداد 30برنامه ساعت 17 به مدت 45دقیقه بصورت زنده (بصورت زنده)پخش می شود.

ویژه برنامه " فقط به من اشاره کن " با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان و ضرورت خودسازی و تزکیه نفس در این ماه و با هدف آگاهی بخشی رفتاری در قالبی شاد با نگاه به سبک زندگی ایرانی اسلامی تهیه و پخش می شود.

محورهای موضوعی: خوانش و تفسیر نهج البلاغه / سبک و سیره زندگی امام علی(ع)

ویژه برنامه " هندسه کلام " کاری از جوان و تفریحات شبکه جوان است که به تهیه کنندگی منصوره توحید لو و کارشناسی ابراهیم دینانی(کارشناس مذهبی) از 12 خرداد الی18خردادماه با تعداد 7برنامه ساعت 14:00 به مدت 30دقیقه (بصورت تولیدی) پخش می شود.

این ویژه برنامه مروری بر گزیده ها، حکمت ها و خطابه ها در نهج البلاغه و احادیث نقل شده از امام علی(ع) در نهج البلاغه دارد.

محورهای موضوعی: ویژه شب های قدر

ویژه برنامه " و خدایی که در این نزدیکی است " کاری از جوان و اندیشه شبکه جوان است که به تهیه کنندگی مجتبی امیری و کارشناسی بهروز رضوی نژاد(کارشناس مجری) در شب های قدر با تعداد 3برنامه از ساعت 23به مدت 210دقیقه (بصورت تولیدی) پخش می شود.

این برنامه با حضور فرزاد حسنی بصورت زنده اجرا می شود.قرائت دعای جوشن کبیر توسط قاری بین المللی قرآن کریم استاد رضوی نژاد ، مباحث معرفت شناسانه شب های احیا با حضور کارشناسان، مراسم احیا و بر سر گرفتن قرآن بصورت زنده از داخل استودیو شبکه جوان پخش خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار