مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی در استان زنجان برگزار گردید

مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی امروز در محل کانون امام خمینی (ره) با حضور مسئولان اداره کل و نواحی و مناطق استان ، مربیان و مدرسین مجامع برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۲۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی در استان زنجان برگزار گردید

زنجان(پانا)- مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی امروز در محل کانون امام خمینی (ره) با حضور مسئولان اداره کل و نواحی و مناطق استان ، مربیان و مدرسین مجامع برگزار شد.

طی این مراسم فیروز مهدی رئیس سازمان دانش آموزی استان زنجان به چرایی تشکیل سازمان دانش آموزی و تبیین اهداف این سازمان اشاره نموده و عملکرد سازمان را در مدت زمان مسئولیتشان بطور کامل تشریح نمودند.

همچنین ایشان به رتبه های کسب شده توسط سازمان دانش آموزی از جمله کسب رتبه های برتر مسابقات پرواز هواپیمای گلایدر یادواره شهدای پرواز ، رتبه دوم ارزیابی عملکرد دبیرخانه دوساله مجلس دانش آموزی و رتبه دوم مانور زلزله در کشور توسط پژوهشگاه زلزله شناسی کشور و رتبه های متعدد ... برگزاری همایش ها علی الخصوص همایش گلبرگ رویش با رویکرد کاهش آسیب های اجتماعی در مدارس حاشیه نشین و شبانه روزی اشاره نمودند.

در پایان مهدی از زحمات تمامی مربیان، مدرسین مجامع و کارکنان سازمان که به نوعی در دستیابی به رتبه های فوق سهیم بوده اند تشکر و قدردانی نمود و با اهدا لوح تقدیر وزارتی و هدایایی از آنها تقدیر به عمل آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار