رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میناب به پانا خبرداد:

آغاز طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در میناب

میناب(پانا) - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان میناب از آغاز طرح نظارت و بازرسی از اصناف ویژه ماه مبارک رمضان در دو نوبت ظهر و عصر خبرداد.

کد مطلب: ۸۲۲۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد
آغاز طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در میناب

اسدالله عباسی در گفت وگو با خبرنگار پانا از هرمزگان گفت: جلوگیری از هرگونه کمبود مایحتاج ضروری مردم، گران فروشی و افزایش غیرمنطقی قیمت کالا و خدمات بویژه اقلام پرمصرف نظیر گوشت قرمز، مرغ، برنج، شکر ، خرما و زولبیا و بامیه از اهداف عمده اجرای این طرح است.

وی با اشاره به افزایش تقاضای عمومی در ماه رمضان و لزوم کنترل و نظارت بر وضعیت بازار و خدمات در مراحل تأمین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت، افزود: ایجاد زمینه مناسب برای تأمین و توزیع مایحتاج عمومی، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی فوری به شکایات و گزارش های مردمی از اهداف اجرای این طرح در ماه مبارک رمضان است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میناب با اشاره به لزوم کنترل و نظارت بر وضعیت بازار در شهرستان میناب عنوان کرد: طرح نظارت و بازرسی از اصناف ویژه ماه رمضان در دو نوبت ظهر و عصر اجرا می‌شود.

عباسی بیان کرد: در حال حاضر ۳ تیم بازرسی برای تشدید بازرسی‌های ماه مبارک رمضان سازماندهی شده‌اند.

وی اظهار کرد: طرح نظارتی ضیافت ویژه ماه رمضان با هدف بازرسی و نظارت هر چه‌ بهتر بر واحد‌های صنفی ازجمله فروش مرغ و گوشت، نانوایان، قنادان، خوار و بار فروشان، خرده‌ فروش میوه و خرما و تمامی رشته‌ های صنفی در ارائه خدمات عرضه‌ کنندگان اقلام خوراکی، غذایی و پروتئینی صورت می‌گیرد.

عباسی خاطر نشان کرد: تمهیدات و تدابیر لازم برای اجرای این طرح با همکاری دستگاه های مرتبط اندیشیده شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میناب از شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه تخلف، شکایات خود را از طریق شماره تلفن 124 واحد رسیدگی مردمی اعلام تا در اسرع وقت بررسی و پیگیری های لازم صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار