رئیس سازمان مدارس غیردولتی: پویایی، تحرک، حضور و اقدام به موقع از ویژگی‌های روابط عمومی با مدیریت جدید است

تهران (پانا) - رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های خانواده وزارت آموزش و پرورش گفت که پویایی، تحرک، حضور و اقدام به موقع از ویژگی‌های روابط عمومی با مدیریت جدید است.

کد مطلب: ۸۲۲۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان مدارس غیردولتی: پویایی، تحرک، حضور و اقدام به موقع از ویژگی‌های روابط عمومی با مدیریت جدید است

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، پیش از ظهر امروز مجتبی زینی وند در بازدید از مرکزاطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، که در آستانه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی صورت گرفت با تبریک روز روابط عمومی به همکاران، رئیس مرکز و تیم اطلاع رسانی را جوان، پرتلاش و پرتحرک توصیف و اظهار کرد: از آغاز دولت دوازدهم و تغییر مدیریت، در روابط عمومی شاهد یک پویایی در عرصه پوشش خبری و انعکاس اطلاعات هستیم و حضور پررنگ آن را در همه برنامه های آموزش و پرورش مشاهده می‌کنیم.

زینی وند گفت: شاهد رضایت حوزه‌های مختلف وزارتخانه از عملکرد روابط عمومی هستیم و همگی به پویایی، تحرک و افزایش سرعت اطلاع رسانی در ماه های اخیر اذعان دارند.

وی تصریح کرد: با برنامه ریزی خوب و مناسبی که مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی انجام داده است، خوشبختانه شاهد شفاف سازی عملکرد آموزش و پرورش هستیم و موضع گیری‌های آن درخصوص مسائل مختلف به موقع، به جا و بخردانه صورت گرفته است.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی خاطرنشان کرد: در ماه‌های اخیر در هر حوزه ای از وزارتخانه اگر موضوعی، مشکلی و یا سوء تفاهمی پیش می‌آمد، حضور و اقدام به موقع روابط عمومی مشکل را حل و فصل می‌کرد.

وی استودیو الفبا را طرحی بدیع و زیبا برشمرد و اظهار کرد: فضای گفت و گو برای مسئولان شخصیت‌های علمی و حتی منتقدان و صاحب نظران تعلیم وتربیت و نمایندگان مجلس در این استودیو فراهم شده تا دلسوزان تعلیم وتربیت به ارائه ایده ها و نظرات خود بپردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار