همایش تشکل های دانش آموزی و جشنواره بازی های بومی محلی دانش آموزان پیشتاز شوط برگزار شد

ارومیه(پانا) - همایش تشکل های دانش آموزی همراه با حشنواره بازی های بومی محلی دانش آموزان پیشتاز شهرستان شوط در اردوگاه شهید نجف زاده این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۲۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
همایش تشکل های دانش آموزی و جشنواره بازی های بومی محلی دانش آموزان پیشتاز شوط برگزار شد

همایش تشکل های دانش آموزی و حشنواره بازی های بومی محلی دانش آموزان پیشتاز شهرستان شوط با حضور مدیر و معاون سازمان دانش آموزی استان،رییس اداره فرهنگی و هنری و رییس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرروش استان ، فرماندار ، امام جمعه، مدیر آموزش و پرورش و اعضای شورای اداری شهرستان شوط ، معاون منطقه آزاد ماکو و مربیان و اعضای پیشتاز این شهرستان در اردوگاه شهید نجف زاده شوط برگزار شد.

حسین عباس زاده رییس سازمان دانش آموزی استان در این مراسم در خصوص اهداف سازمان دانش آموزی گفت: آماده سازی دانش آموزان برای زندگی در شرایط سخت ، تربیت اجتماعی و مهارت های زندگی و همچنین آشنایی با فرهنگ های بومی و ایرانی و اسلامی اولویت مجموعه سازمان دانش آموزی در فعالیت ها است.

عباس زاده در این خصوص ادامه داد: همایش های تشکیلاتی و برنامه های فرهنگی با رویکرد فعالیت های بومی و محلی یکی از مجاری های تحقق اهداف و اولویت های این سازمان است.
وی گفت: حضور مسئولین شهرستان در کنار دانش آموزان و شرکت در فعالیت های دانش آموزی نشان از توجه مضاعف و حساسیت مسئولین نسبت به آینده قشر نوجوان و جوان دارد و باید این مهم را ارج نهیم.

رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی در رابطه با سیاست های این سازمان در سال جدید نیز گفت: حضور در برنامه ها و فعالیت های فرهنگی با رویکرد تربیت اجتماعی و فعالیت های مهارتی و اردویی در شهرستان ها و حمایت از این فعالیت ها در شهرستان های مختلف و البته فعالیت ها در سطح مدارس ، سیاست مجموعه سازمان دانش آموزی در سال تحصیلی جدید می باشد.

حسن عبدالهی فرماندار شوط نیز در این مراسم به اهمیت انجام برنامه های مهارتی در بین دانش آموزان اشاره کرد و گفت: در زندگی مدرنیته دانش آموزان امروزی پرورش مقدم بر آموزش است و یکی از مهمترین بسترهای آن ، فعالیت های اردویی سازمان یافته می باشد.

عبدالهی گفت: امسال مبلغ 3 میلیارد ریال جهت تجهیز اردوگاه و برای تحقق فعالیت های دانش آموزی در این اردوگاه اختصاص داده ایم، همچنین آسفالت بخشی از جاده منتهی به اردوگاه نیز امسال در دستور کار قرار دارد.

همایش تشکیلاتی دانش آموزان پیشتاز شهرستان شوط با انجام بازی های بومی محلی، ارایه توانمندی های تشکیلاتی و طبخ غذاهای سنتی توسط اعضا و مربیان پیشتاز ادامه یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار