مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد:

راهیابی 8 معلم به مرحله کشوری مسابقات قرآن وعترت

بیرجند(پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: تعداد 8 نفر از فرهنگیان زن و مرد شرکت کننده در مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چهار رشته قرائت، حفظ 10 جزء، نهج البلاغه و احکام به مرحله کشوری راه یافتند.

کد مطلب: ۸۲۲۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی 8 معلم به مرحله کشوری مسابقات قرآن وعترت

عباس لامعی با اعلام این خبر اظهار کرد: تعداد 4 هزارو 500 معلم زن و مرد در 12 شهرستان و منطقه استان در این دوره از مسابقات شرکت کردند که از این تعداد، 80 نفر جواز حضور در مرحله استانی را کسب نمودند.

وی، تلاوت قرآن و تدبر در آن را روان کننده حرکت موتور وجود انسان دانست و تصریح کرد: یکی از مهم ترین هدف انقلاب فرهنگی تحول بنیادین و تفکر عالمانه به مبانی و سرچشمه زلال اسلام ناب محمدی است.

لامعی یاد آور شد: انس بیشتر فرهنگیان استان با مفاهیم والای قرآن کریم، نهج البلاغه و احکام، جذب حداکثری فرهنگیان و مشارکت آنان در توسعه و تعمیق معارف قرآن و فرهنگ نماز، تشویق فرهنگیان علاقمند به آموزه های دینی و بکارگیری این آموزه ها در زندگی فردی و اجتماعی و انتقال آن به دانش آموزان و شناسایی و آموزش معلمان پژوهشگر، قاری و حافظ از مهم ترین اهداف برگزاری این مسابقات به شمار می رود.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اضافه کرد: مرحله کشوری این دوره از مسابقات قرآن عترت و نماز فرهنگیان، تیرماه سال جاری، به میزبانی استان خراسان رضوی برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار