روابط‌عمومی به عنوان رکن اساسی نظام ارتباطی هر سازمان است

کرمان(پانا) - رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: بدون تردید روابط‌عمومی به عنوان رکن اساسی نظام ارتباطی، اطلاع یابی و اطلاع رسانی نقش تعیین کننده‌ای در افزایش آگاهی‌‌های آحاد جامعه، فرهنگ سازی و تنویر افکار عمومی، برعهده دارد.

کد مطلب: ۸۲۲۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد
روابط‌عمومی به عنوان رکن اساسی نظام ارتباطی هر سازمان است

یدا.. موحد در دیدار با مدیریت و کارشناسان روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان به مناسبت روز روابط عمومی برگزار گردد، افزود: اکنون که اهمیت جایگاه روابط‌عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است بر همگان آشکار شده، نمی توان نقش آن را در پیشبرد اهداف‌ یک‌ نهاد یا سازمان، بهبود کیفی‌ و کمی‌ فعالیت ها‌ و افزایش‌ بهره‌ وری‌ از امکانات‌ و نیروی‌ انسانی‌ نادیده گرفت.

این مقام قضائی تصریح کرد: اهمیت این نقش در قوه قضائیه در سخنان مقام معظم رهبری که در دیدار روسای دستگاه قضا بر امر اطلاع رسانی و استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی تاکید داشتند؛ قابل مشاهده است، و این امر اثرگذاری مسئولیت روابط عمومی دستگاه قضا را دو چندان می کند.

وی اظهار داشت: 27 اردیبهشت ماه فرصتی است تا نقش و جایگاه روابط‌عمومی را به عنوان هنر هشتم تبیین و از فعالان این عرصه خطیر که به صورت جهادی در حال خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، تجلیل شود.

موحد در پایان خاطر نشان ساخت: روز روابط عمومی را به فعالان این عرصه، بالاخص مدیران روابط عمومی های دستگاه های اجرایی و قضائی استان کرمان خصوصا مدیران و کارشناسان روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان تبریک و توفیقات روز افزون آنان را از خداوند منان خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار