معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی :

روابط عمومی ها آیینه تمام نمای رفتار سازمانی دستگاه ها هستند

بیرجند(پانا) ـ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان که به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی برگزار شده بود سخن می گفت با بیان این مطلب، افزود:روابط عمومی ها آیینه تمام نمای رفتارهای سازمانی دستگاه ها و مدیران دستگاه های اجرایی هستند.

کد مطلب: ۸۲۲۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد
روابط عمومی ها آیینه تمام نمای رفتار سازمانی دستگاه ها هستند

علی اسماعیلی، به نقش مهم روابط عمومی ها در دنیای امروز اشاره کرد و ادامه داد: امروز رویای دهکده جهانی تحقق یافته و به واقعیت تبدیل شده است.
رئیس شورای اطلاع رسانی استان، به وظیفه سخت و خطیر روابط عمومی ها اشاره کرد و ادامه داد: داشتن سعه صدر، حلم و بردباری از اولین ویژگی های اخلاقی است که روابط عمومی ها باید متخلق به آن باشند.


اسماعیلی، ادامه داد: نگاه مسئولین استانی به روابط عمومی ها نگاه اعتقادی است چرا که اعتقاد راسخ داریم که روابط عمومی ها می توانند در بخش های مختلف به ایفای نقش و وظیفه بپردازند ودر انعکاس خدمات و اقدامات دولت نقش بسیار مهمی ایفا نمایند.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی، دانستن را حق مسلم مردم دانست و تصریح کرد: روابط عمومی ها در تنویر افکار عمومی و خدمات و تلاش هایی که از سوی کارگزاران نظام صورت می گیرد نقش مهمی بر عهده دارند.


اسماعیلی، با بیان اینکه مدیران باید با تمام وجود به نقش اطلاع رسانی و روابط عمومی اعتقاد داشته باشند، ادامه داد: در سال ۹۷ نحوه تعامل مدیران با روابط عمومی و واحد اطلاع رسانی در دستگاه ها از جمله ملاک های ارزیابی مدیران خواهد بود.


وی ضمن تاکید بر تشکیل تشکل و یا انجمنی متشکل از مدیران روابط عمومی و پیشکسوتان این عرصه گفت: باید از تجربیات ارزشمند افرادی که عمر خود را صرف این مهم کرده اند به نحو مطلوب استفاده شود.


رئیس شورای اطلاع رسانی استان، ادامه داد: اگر روابط عمومی ها نقش خود را در خصوص انعکاس خدمات و اقدامات دولت و نیز مسائل و مشکلات مردم به خوبی و به درستی انجام دهند از بسیاری از شایعات که زمینه های نارضایتی مردم را فراهم می کند کاسته خواهد شد و این ظرفیتی است بزرگ که باید بیش از پیش مورد استفاده قرار گیرد.


اسماعیلی، با بیان اینکه نباید بگذاریم که امید در جامعه از بین برود افزود: اطلاع رسانی درست به موقع و شفاف می تواند ضمن جلوگیری از ناامیدی زمینه های امید ونشاط را نیز در جامعه فراهم نماید.

وی به قانون آزاد دسترسی آزاد به اطلاعات اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: همه مدیران ملزم به اجرای این قانون هستند چرا که دانستن حق مردم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار