مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبرداد :

تقدیم 532 شهید فرهنگی و دانش آموز به میهن اسلامی

بیرجند(پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت :آموزش و پرورش خراسان جنوبی، 532 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

کد مطلب: ۸۲۲۲۳۹
لینک کوتاه کپی شد
تقدیم 532 شهید فرهنگی و دانش آموز به میهن اسلامی

عباس لامعی مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: خراسان جنوبی 91 شهید فرهنگی و 441 شهید دانش آموز دارد که یکی از این دانش آموزان، شهیده نسترن خسروی از بشرویه است.


لامعی بیشترین شهدای فرهنگی استان را مربوط به شهرستانهای بیرجند، بشرویه و سرایان دانست و افزود: شهید سید هاشم کوشه ای اولین شهید فرهنگی انقلاب، شهید سیدعلی راشدی اولین شهید دفاع مقدس و شهید غلامرضا شریفی پناه شهید فرهنگی شاخص استان از جمله این شهدا هستند.

وی درخصوص اقدامات آموزش و پرورش برای نشر فرهنگ ایثار و شهادت در سال تحصیلی 96-97 گفت: در این خصوص 356 مورد برنامه تجلیل و دیدار خانواده شهدا و 105 یادواره شهدا برگزار شده است .


مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه کتاب نقش دانش آموزان استان در دفاع مقدس چاپ و رونمایی شده است ، از در دست تالیف بودن کتاب نقش فرهنگیان خراسان جنوبی در دفاع مقدس خبر داد.


لامعی با اشاره به برگزاری کنگره 2 هزار شهید خراسان جنوبی در مهر، از تشکیل گروههای سرگذشت پژوهی برای جمع آوری اطلاعات شهدا برای این کنگره خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار