اولین جلسه اتاق فکر آموزش وپرورش کنگان درسال جدید برگزار شد

کنگان ( پانا ) با حضور معاون سیاسی فرماندار، مدیر آموزش وپرورش ، معاونان و کارشناسان مدیریت و برخی مدیران مدارس، اولین جلسه ی اتاق فکرمدیریت آموزش و پرورش در سال جدید برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۲۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد
اولین جلسه اتاق فکر آموزش وپرورش  کنگان درسال جدید برگزار شد

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گفت: در اتاق فکر آموزش و پرورش تلاش می کنیم از برنامه های آموزشی، پرورشی و مشاوره ای در مدارس حمایت جدی داشته باشیم.

خاکنژاد ادامه داد: با توجه به نیاز دانش آموزان به آموزش های لازم و بالا بردن سطح قبولی در موسسات و دانشگاه ها، در نظر داریم برنامه های تقویت بنیه علمی دانش آموزان را قوی تر ادامه دهیم.

وی در پایان افزود: برنامه های تشویقی برای دانش آموزان برتر مسابقات علمی، ورزشی و فرهنگی مد نظر داریم که به زودی اجرایی می شود.

شاکر محیسن نیز ضمن تشکر از حضور معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری و مدیران مدارس عضو اتاق فکر مدیریت گفت: یکی از رموز موفقیت آموزش و پرورش شهرستان کنگان حضور مدیران در کنار مدیریت و اجرای برنامه های اتاق فکر بوده است.

مدیر اموزش و پرورش شهرستان کنگان با ارائه ی آماری از قبولی دانش آموزان کنگانی در موسسات و دانشگاه های دولتی، رشد معدل دانش آموزان در سطح استان را از اجرای برنامه های اتاق فکر دانست.

وی با اشاره به جمعیت حدود چهارده هزارنفری دانش آموزی شهرستان کنگان و توجه ی جدی در زمینه آموزش و نیروی انسانی، اظهار داشت: تشکیل ستاد ارتقای علمی به منظور حمایت از فعایتهای آموزش در سطح مدارس شهرستان صورت گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار