رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون:

مهم ترین دغدغه تعلیم و تربیت ارتقای سلامت دانش آموزان است

بردخون ( پانا ) رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: مهم ترین دغدغه و مسئولیت تعلیم و تربیت ارتقای کیفیت سلامت دانش آموزان است.

کد مطلب: ۸۲۲۲۳۰
لینک کوتاه کپی شد
مهم ترین دغدغه تعلیم و تربیت ارتقای سلامت دانش آموزان است

ظهیر محمودی در نشست نیروهای خدماتی منطقه بردخون اظهار داشت: رانندگان، متصدیان خدماتی، سرایداران و دست اندرکاران حوزه خدماتی و پشتیبانی آموزش و پرورش مسئولیتی حساس و مهمی دارند و بدون مشارکت و حضور این گروه، برنامه ها و فعالیت ها ناقص است و به هدف تعیین شده نمی رسد.

وی با بیان اینکه نیروهای خدماتی بازوی توانمندی برای نظام تعلیم و تربیت هستند، افزود: عملکرد و فعالیت این گروه به برنامه ها جلوه خاصی داده زیرا آنان با وظیفه شناسی و احساس مسئولیت و تلاش مضاعف نقش خاصی در امور دارند اما پایبندی به مقررات و اجرای ضوابط ضروری است.

محمودی رضایتمندی از فعالیت و عملکرد نیروها را ستود و اضافه کرد: حفاظت از اموال، ایجاد فضای آرام و دلپذیر در مدارس، ارتقای کیفیت سلامت دانش آموزان، ارتباط صمیمانه با دانش آموزان و کارکنان، بهسازی و نگهداری فضای سبز و توجه به ساعت کاری برای نیروهای خدماتی لازم است.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون ابراز داشت: نیروهای خدماتی شاغل در مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی و اداری به اندازه معلمان و دست اندرکاران تعلیم و تربیت بر سرنوشت دانش آموزان مؤثر هستند و نقش ویژه ای دارند.

وی از وظیفه شناسی و همکاری نزدیک حوزه پشتیبانی و خدمات تقدیر کرد و گفت: برنامه محوری در فعالیت ها، ساماندهی بوفه مدارس و توجه بیشتر به بهداشت و نظافت در مدارس از خواسته های ضروری است که امیدواریم در این زمینه اقدام عملی صورت گیرد.

معاون پشتیبانی اداره نیز گفت: رانندگان و متصدیان خدماتی تلاش ها و فعالیت های زیادی دارند و برخی اوقات وظایف همکاران دیگر را انجام می دهند و این قابل تقدیر و باعث خرسندی است.

محمدعلی قنبری با بیان اینکه همه همکاران برای برنامه های آینده بویژه پروژه مهر آماده می شوند، افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته، تلاش کردیم متصدیان خدماتی در همه مدارس و مراکز تابعه حضور و فعالیت کنند که بر همین اساس هر یک از آنان وظیفه خدمت رسانی در چند مدرسه و مرکز را بر عهده داشتند.

وی اضافه کرد: نیروها و دست اندرکاران نظام تعلیم و تربیت بویژه حوزه خدمات عمومی ایثارگرانه در انجام وظایف محوله و ارتقای اهداف سازمانی تلاش می کنند.

بهرام قایدی کارشناس خدمات نیز از همکاری و تلاش همه دست اندرکاران حوزه خدمات و رانندگان تقدیر کرد و گفت: همه تلاش بر این بوده تا مجموعه آموزش و پرورش برای تحقق اهداف تعیین شده حرکت کند که حوزه خدمات در این زمینه مشارکت فعالانه و بیش از توان داشته است.

در ادامه با تقدیم لوح تقدیر و هدایایی از تلاش ها و فعالیت های دست اندرکاران حوزه خدمات تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار