مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی خبرداد:

بهره مندی 470 واحد صنعتی و تولیدی خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی

بیرجند(پانا) ـ مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت : تاکنون گازرسانی به 470 واحد صنعتی و تولیدی در استان خراسان جنوبی انجام شده که از این تعداد، 56 واحد در سال گذشته به شبکه گاز طبیعی متصل شده اند.

کد مطلب: ۸۲۲۲۲۶
لینک کوتاه کپی شد
بهره مندی 470 واحد صنعتی و تولیدی خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی

سیدمحمود هاشمی، مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی، ضمن بیان مطلب فوق، با اشاره به تلاش های انجام شده در راستای توسعه شبکه های گازرسانی واحدهای تولیدی و صنعتی اظهار داشت: برنامه شرکت گاز خراسان جنوبی برای سال جاری نیز گازرسانی به 600 واحد تولیدی و صنعتی دیگر است.
وی با اشاره به مصوبه شورای اقتصاد درباره قدرالسهم خطوط اختصاصی مورد نیاز جهت گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی، گفت: بر اساس مفاد آیین نامه اجرایی، قدرالسهم خطوط اختصاصی مورد نیاز جهت گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی متناسب با میزان سوخت مایع دریافتی در سه سال آخر فعالیت هر واحد مشمول اعطای یارانه شده که بر همین اساس میزان تخصیص یافته به هر واحد متفاوت بوده و سقف تعهدات موضوع مصوبه 2400 میلیون ریال تعیین شده است .
هاشمی ادامه داد: همچنین با توجه به استقبال مشترکین در مصرف گاز CNG در استان که نشان دهنده انتخاب آگاهانه مردم در جایگزینی سوخت گاز به جای بنزین است، در حال حاضر ۲۴ جایگاه CNG در استان خراسان جنوبی فعال و در حال خدمت رسانی به هم استانی های عزیز هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار