رئیس پلیس تهران خبر داد

کاهش زمان طرح‌های ترافیکی در ماه رمضان

تهران (پانا) - رئیس پلیس تهران بزرگ از کاهش یک ساعته اجرای طرح و زوج و ترافیک در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۲۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد
کاهش زمان طرح‌های ترافیکی در ماه رمضان

به گزارش روابط عمومی پلیس، سردار حسین رحیمی درخصوص تمهیدات پلیس برای ماه مبارک رمضان گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و به منظور فرصت بیشتر شهروندان برای افطار،‌ مقرر شد طرح ترافیک و زوج و فرد یک ساعت کاهش یابد. به دنبال این تصمیم از روز شنبه پایان طرح ترافیک و زوج و فرد از ساعت 19 به ساعت 18 کاهش یابد.

رئیس پلیس تهران بزرگ ادامه داد: همچنین واحدهای صنفی و عرضه‌کنندگان مواد خوراکی و آشامیدنی در طول ماه مبارک رمضان مجاز به عرضه غذا نخواهند بود ولی اغذیه‌فروشی‌ها مجازند تا ساندویچ سرد را به صورت بسته‌بندی شده ارائه دهند ولی سرو آن حتما در این اماکن امکانپذیر نخواهد بود.

وی تصریح کرد: واحدهای صنفی پزنده مجاز هستند تا در طول این ماه از اذان مغرب تا اذان صبح فعالیت صنفی خود را ادامه دهند و بازگشایی این واحدهای صنفی از یک ساعت قبل از اذان مغرب و با رعایت موازین موجود بلامانع است. هتل‌ها و واحدهای اقامتی نیز صرفا مجاز به ارائه سرویس رستوران‌های خود در داخل اتاق مسافران هستند و رهگذران نمی‌توانند از این مراکز استفاده کنند. همچنین متصدیان صنوف پزنده در ایستگاه‌های راه‌آهن و ترمینال‌ها نیز باید محل سرو غذای مسافران را به نحوی بپوشانند تا شئونات و موازین این ماه رعایت شود.

سردار رحیمی بیان کرد: با هماهنگی مقام قضایی کسانی که در ماه مبارک رمضان تظاهر به روزه‌خواری کنند با جدیت با آنها برخورد شده و از مردم می‌خواهیم تا شئونات این ماه را رعایت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار