مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در جمع کارشناسان روابط عمومی:

کارشناسان روابط عمومی باید فرهیخته ، خبره و توانمند باشند

مریم رشتچی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در جمع کارشناسان روابط عمومی ادارات نواحی و مناطق 14 گانه ی استان گفت: روابط عمومی جای نیروهای ضعیف نیست و کارشناسان این حوزه باید فرهیخته،خبره و توانمند باشند.

کد مطلب: ۸۲۲۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد
کارشناسان روابط عمومی باید فرهیخته ، خبره و توانمند باشند

زنجان(پانا)-گردهمایی کارشناسان روابط عمومی ادارات نواحی و مناطق 14 گانه ی استان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان و به مناسبت گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی در سالن غدیر اداره کل برگزار شد.

مریم رشتچی در این جلسه با تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی گفت:در جوان گرایی و پویایی نیروها با هیچ کس تعارف نداریم.

وی با اشاره به سخنان مرتضی نظری،رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت در گردهمایی اخیر روابط عمومی های کشور ابراز داشت:روابط عمومی جای نیروهای ضعیف نیست و کارشناسان این حوزه باید فرهیخته،خبره و توانمند باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد:ما اعتقاد داریم که کارشناسان روابط عمومی از جمله زبده ترین و شاخص ترین همکاران در نواحی و مناطق هستند.

رشتچی ضمن تاکید بر اینکه روابط عمومی ها چشم بینا و زبان گویای یک سازمان هستند گفت:اگر فعالیت های یک سازمان از طریق روابط عمومی انعکاس پیدا نکند،تمامی کارهای صورت گرفته ابتر می ماند.

این مقام مسئول در ادامه اظهار داشت:روابط عمومی یک سیستم و پل ارتباطی بین مردم و مسئولین و بهترین ابزار برای شفاف سازی عملکرد آنان است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه روابط عمومی ها مغز تجزیه و تحلیل گر سیستم هستند اظهار داشت:روابط عمومی آگاه و توانمند،با اطلاع رسانی دقیق و به موقع می تواند در پیشبرد اهداف سازمان کمک کند وبراین اساس جایگاه خودش را نیز ارتقا دهد.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی باید از حالت انفعالی به دور باشد تاکید کرد:دنبال خبر باشید و حتی اطلاع رسانی و آگاه سازی لازم در زمینه ی فعالیت های اقتصادی را نیز انجام دهید.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در پایان یادآور شد:اهداف وزارت آموزش و پرورش را در اخباری که منعکس میکنید مد نظر داشته باشید و پورتال ادارت را در راستای سیاست های وزیر محترم به سمت مدرسه محوری ببرید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار