برگزاری نشست مسئولان اتحادیه دانش‌آموزی در شهرستان ری

شهرری(پانا)- مسئول اتحادیه دانش‌آموزی در نشست مشترک با معاون مدیرکل و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری از برگزاری دوره‌های دینی در مدارس این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۲۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست مسئولان اتحادیه دانش‌آموزی در شهرستان ری

حجت‌الاسلام و المسلمین احمدی مسئول اتحادیه انجمن دانش‌آموزی در نشست مشترک با حسین نصراله رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل‌های نوجوان اظهار داشت: حفظ و پاسداری از ارزش‌های دینی و انقلابی مهم‌ترین وظیفه‌ای است که هر یک از ما به عهده داریم .

وی بیان کرد: با تلاش مضاعف باید بتوان دانش‌آموزان را که مهم‌ترین عنصر انجمن دانش‌آموزی هستند با تقویت بنیه فرهنگی به سمت و سوی فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی سوق داد .

در ادامه این نشست حسن نصراله رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری افزود: با توجه به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش‌آموزان نوعی تقویت بنیه فرهنگی است، بنیاد شهید آمادگی خود را در برگزاری هر نوع برنامه فرهنگی و مذهبی اعلام می‌دارد .

وی تصریح کرد: با بهره‌گیری از پتانسیل‌های موجود و با توجه به اینکه این اداره با پنج مدرسه شاهد همکاری دارد می‌توان با برنامه‌های تبیین شده و تعامل سازنده با مدیران مدارس فعالیت‌های خوبی را به سرانجام رسانید.

گفتنی است این جلسه که با حضور دیگر اعضای انجمن اتحادیه دانش‌آموزی برگزار شد ضمن تبادل‌نظر و بهره‌گیری از امکانات اولیه نظیر بازدید مدارس از موزه مقاومت، ایثار و پیروزی موارد دیگر از جمله حضور جانبازان به عنوان سخنران در مدارس از موارد گفت‌وگو در این جلسه بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار