فرماندار تبریز: بانک ها و واحدهای تولیدی شفاف عمل کنند

تبریز (پانا)- فرماندار تبریز گفت:هیچ بانک اعم از دولتی و یا غیر دولتی  حق ندارد خارج از دستورالمعل بانک مرکزی بهره یا جریمه دیرکرد بگیرد و هیچ واحد تولیدی حق ندارد فرم سفید را برای دریافت تسهیلات امضا کند  که اگر امضا کند مسئولیتش با خودش است.

کد مطلب: ۸۲۲۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار تبریز: بانک ها و واحدهای تولیدی شفاف عمل کنند

جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان تبریز صبح امروز با هدف رایزنی و حل مشکل فی مابین بانک ها و واحدهای تولیدی در خصوص نحوه بازپرداخت اقساط و جرایم در راستای رفع موانع تولید و اشتغال که از سیاست های اقتصاد مقاومتی است با حضور مدیران عامل بانک ها و مدیران واحدهای تولیدی مشکل دار در سالن جلسه فرمانداری برگزار شد.

علیار راستگو در این جلسه بر استمرار جلسات تاکید کرد و گفت: در صورت بروز هرگونه مشکل بین بانک ها و واحدهای تولیدی اگر به استانداری یا فرمانداری ارجاع داده شود می توانیم حتی به صورت موردی جلسه خصوصی برگزار کنیم تا مشکل حل شود و پس از بررسی ها اگر تشخیص دهیم که واحد تولیدی توان پرداخت اقساط را ندارد از بانک خواهیم خواست در حد امکان جریمه ها را ببخشد.

وی بر شفاف عمل کردن بانک ها و واحدهای تولیدی تاکید کرد و ادامه داد: هیچ بانک اعم از دولتی و یا غیر دولتی حق ندارد خارج از دستورالمعل بانک مرکزی بهره یا جریمه دیرکرد بگیرد و هیچ واحد تولیدی حق ندارد فرم سفید را برای دریافت تسهیلات امضا کند که اگر امضا کند مسئولیتش با خودش است.

راستگو افزود: شعار امسال حمایت از کالای ایرانی است و این یعنی حمایت از واحدهای تولیدی و کارخانجات و اشتغال، پس آماده ایم درد و دل های صاحبان این واحدها را بشنویم و از آن ها حمایت کنیم.

فرماندار تبریز گفت: هر واحد تولیدی که راه اندازی می شود باید طرح توجیهی و مدیر متخصص داشته باشد و گرنه محکوم به شکست است و صاحبان واحدهای تولیدی باید به این امر واقف باشند و سپس اقدام به احداث واحد کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار