روابط عمومی سیما: سریال «پدر» به زودی در فرصت مناسب دیگری پخش می‌شود

دلایل سیما برای پخش نشدن‌سریال پدر در ماه رمضان

تهران (پانا) - روابط عمومی سیما علت پخش‌نشدن سریال «پدر» در ماه رمضان را انتخاب زمان مناسب‌تر برای بهتر دیده شدن سریال عنوان کرده است.

کد مطلب: ۸۲۲۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد
روابط عمومی سیما: سریال «پدر» به زودی در فرصت مناسب دیگری پخش می‌شود

سریال‌های داستانی ویژه ماه مبارک رمضان که طی سال‌های اخیر پای ثابت سفره‌های افطار هموطنان‌مان بوده، باعث ایجاد رقابت مثبتی بین چند شبکه اصلی تلویزیون شده است که هر شبکه تلاش دارد با پخش سریالی جذاب‌تر بیشترین آمار تماشاگران را به خود اختصاص دهد.

امسال هم طبق روال گذشته از یکی دو ماه پیش اخبار سریال‌های رمضانی هر شبکه در رسانه‌ها منتشر شد که بر اساس آن سریال «پدر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی حامد عنقا به عنوان سریال رمضانی شبکه دوی سیما معرفی شد.

این سریال که روزهای پایانی فیلمبرداری را طی می‌کند ناگهان دیروز با اعلام روابط عمومی سیما از کنداکتور برنامه‌های رمضانی شبکه دو حذف و با سریال «بچه مهندس»، جایگزین شد، که در شبکه پنج تولیدشده است.

معاونت سیما: : سریال پدر به هیچ وجه کنار گذاشته نشده است

مهدی توکلی‌زاده مدیر روابط عمومی معاونت سیما درخصوص این جایگزینی به خبرنگار پانا گفت: طی روزهای اخیر خبر کنارگذاشته شدن سریال «پدر» بارها از رسانه‌ها اعلام شده که من با این واژه‌ موافق نیستم. سریال پدر به هیچ وجه کنار گذاشته نشده، بلکه پخش آن به فرصت مناسب‌تری موکول شده است.

وی خاطرنشان کرد: سریال پدر هیچ مشکل و حاشیه‌ای ندارد و سریالی خوب و فاخر است که عوامل سریال تلاش کردند آن را برای ماه رمضان آماده پخش کنند، اما با توجه به گزینه‌های مختلفی که برای ایام ماه مبارک وجود داشت، معاونت سیما تصمیم گرفت برای بهتر دیده شدن سریال «پدر» آن را در زمان مناسب دیگری پخش کند و در ماه رمضان سریال «بچه مهندس» را برای پخش از شبکه دو تصویب کرد.

توکلی‌زاده با اشاره به این مطلب که سریال «بچه مهندس» در شبکه 5 سیما تولید شده است گفت: همه کارهای نمایشی مصوب سیمافیلم و مرکز نمایشی سیما هستند و درمورد این سریال، همکاران ما در شبکه 5 مراحل تولید را پیگیری کردند؛ ولی همانطور که پیشتر هم اتفاق افتاده است، ممکن است سریالی در یک شبکه تولید شود و بنا به صلاحدید از آنتن شبکه دیگری پخش شود؛ یعنی مقام تشخیص مجموعه سیما است.

مدیر روابط عمومی معاونت سیما تاکید کرد: با توجه به این موضوع که از بین سریال‌های رمضانی هر سال تنها یکی از سریال‌ها موفق به جذب بیشترین تعداد مخاطبان می‌شود، سریال خوش‌ساخت «پدر» اگر در بازه زمانی مناسب دیگری به روی آنتن برود بهتر دیده خواهد شد و این به نفع مخاطب است.

مهدی سلطانی بازیگر «پدر»: سریال پدراز برنامه‌ پخش ماه رمضان حذف شد

مهدی سلطانی بازیگر این سریال، که پیشتر از پخش این سریال در ماه رمضان خبر داده بود، دیروز در واکنش به پخش نشدن سریال خود در یک پست اینستاگرامی نوشت :«سلام و عرض ادب. سریال پدر پدر بنا به دلایلی که به هیچ عنوان مربوط به گروه سازنده نمی‌شود از برنامه‌ پخش ماه رمضان حذف شد. امیدوارم شرایطی فراهم شود که بتوانم روزی با پخش سریال پدر در خدمت شما باشم.

با پوزش از شما دوستان همراه برای اطلاع رسانی‌های قبلی، طبعا این بار با اطمینان صد‌در‌صد از پخش و نه وعده وعیدهای داده شده، اطلاع رسانی خواهم کرد.

پ‌ن: در پاسخ به عزیزانی که می‌پرسند چرا گستره‌ی فعالیت‌هایم را به تئاتر، سینما و سریال‌های رسانه‌ای محدود نمی‌کنم عرض کنم که دوست دارم در خدمت آن عزیزانی هم باشم که به هر دلیل شرایط رفتن به تئاتر، سینما و یا تهیه‌ی سی‌دی های رسانه ای را ندارند؛ مضاف بر اینکه گاهی کیفیت برخی از پیشنهاد‌های تلویزیونی از برخی پیشنهاد‌های ارائه شده توسط رسانه‌های دیگر بهتر است. مواظب خودتون باشید.»

گفتنی است در سریال «پدر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی حامد عنقا بازیگرانی چون مهدی سلطانی ، لعیا زنگنه، مجید مشیری، مسعود فروتن، مژگان ترانه، ریحانه پارسا و سینا مهراد نقش‌آفرینی کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار