سرپرست سازمان حج وزیارت کشور: 85 هزار و 200 نفر در حج 97 شرکت می کنند

یزد (پانا) - سرپرست سازمان حج وزیارت کشور در همایش مدیران حج 97 استان های یزد و کرمان گفت: به حول و قوه الهی در مناسک حج امسال85هزار و 200نفر از مردم کشور در بیت الله الحرام حظور خواهند داشت.

کد مطلب: ۸۲۲۱۳۱
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست سازمان حج وزیارت کشور: 85 هزار و 200 نفر در حج 97 شرکت می کنند

"حمید محمدی" سرپرست سازمان حج و زیارت کشور در همایش مدیران کاروان های حج استان های یزد و کرمان سال 97با اشاره به مناسک حج گفت:طبیعی است که این سفر بین 35 تا40روز طول می کشد که مستلزم یک سری آموزش های ویژه ای است.

وی با اشاره به اقامت زائران در کشور عربستان گفت:جلسات آموزشی برای زائران و مدیران قبل از مناسک حج تشکیل می شودکه ملزومات سفر برای زائران روشن می شود.

محمدی با بیان این که سفر حج یک سفر معنوی محسوب میشود مطرح کرد؛ سفر معنوی حج با سفرهای معنوی دیگر فرق دارد و قابل مقایسه نیست که اگر زائرین از این شرایط مطلع و آگاه باشند از این سفر معنوی بهره بیشتری می برند.

وی در ادامه افزود سازمان حج وزیارت کشور برای انجام هرچه بهتر برنامه حج سال 97 در هر استان با مدیران کاروان ها دارد و برای هر کاروان بین 10 تا 12جلسه توجیهی برگزار می شود که در این جلسات اعمال حج توسط روحانیون از طرف بعثه مقام معظم رهبری (مدظله والعالی) و مسائل اجرایی توسط مدیران توضیح داده می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار