دومین دوره از المپیادهای رویش برگزار شد

یزد (پانا) - دومین دوره از المپیادهای رویش با حضور 160 نفردانش آموزان مقطع ابتدایی دختر و پسر در ناحیه یک آموزش و پرورش استان یزد برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۲۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد
دومین دوره از المپیادهای رویش برگزار شد

"عماد مرشدیان' مدیر عامل گروه آترین و ناظر کیفی المپیاد رویش با اشاره به دومین دوره این مسابقات گفت:اولین دوره از مسابقات با حضور 180نفر از دانش اموزان متوسطه دوره اول و دوم برگزار شد و این دوره با 160نفر از دانش آموزان دبستانی در حال برگزاری است.

ناظر کیفی المپیاد رویش ناحیه یک استان یزدگفت: هدف از برگزاری این مسابقات ترغیب دانش آموزان به بازی های فکری است که این کار می تواند به درس و حتی زندگی روزه مره شان کمک کند و دانش آموز را وادار به فکر کردن و ایجاد خلاقیت می کند.

مدیر عامل گروه آترین و ناظر فنی المپیاد رویش با اشاره به سطح مسابقات گفت: این المپیاد ها با استاندارد های کشوری داوری می شود و کسانی که داوری این مسابقات را برعهده دارند در مسابقات کشوری دارای مقام هستند.

وی گفت: لازمه بهتر شدن این مسابقات و برگزاری آنها در مراحل کشوری و جهانی این است که مدیران مدارس و خانواده های دانش آموزان به این مسابقات توجه بیشتر داشته باشند و سعی شود این برنامعه ها در بین مدارس و دانش آموزان اطلاع رسانی شود تا شاهد پیشرفت هر روز دانش آموزان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار