رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور: 4 هزار و 800 میلیارد ریال سالانه توسط خیران به ساخت و ساز مدرسه کمک می‌شود

تهران (پانا) -رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت که سالانه به طور متوسط 4 هزار و 800 میلیارد ریال توسط خیران به ساخت و ساز مدرسه در کشور کمک می‌شود.

کد مطلب: ۸۲۲۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور: 4 هزار و 800 میلیارد ریال سالانه توسط خیران به ساخت و ساز مدرسه کمک می‌شود

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مهراله رخشانی مهر در بیستمین جشنواره خیران مدرسه ساز خوزستان در تالار امام رضا (ع) اهواز با بیان اینکه باید فرهنگ ساخت مدرسه در بین مردم ترویج داده شود اظهار کرد: 20 درصد مدارس کشور از ابتدای نهضت مدرسه سازی توسط خیران ساخته شده است.

وی گفت: سالانه به طور متوسط چهار هزار و 800 میلیارد ریال توسط خیران به ساخت و ساز مدرسه در کشور کمک می‌شود.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ادامه داد: میزان فعالیت و کار خیر در حوزه آموزش در رتبه دوم کشور است و کار خیر در حوزه سلامت در رتبه نخست قرار دارد.

رخشانی مهر افزود: اگر بخواهیم جامعه‌ای توسعه یافته داشته باشیم لازم است که به وضعیت دانش‌آموزان و مدارس کشور توجه ویژه شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در نگهداری مدارس چندان موفق نیستیم گفت: مکان یابی و استفاده از مصالح و تجهیزات با کیفیت در ماندگاری مدارس و بالا بردن عمر مفید بناها باید در نظر گرفته شود.

رخشانی مهر افزود: در حوزه‌های مختلف مثل محیط زیست و درست مصرف کردن آب باید در مدارس فرهنگ سازی شود و ساخت مدرسه سبز باید نهادینه شود.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در سفر 2 روزه خود به خوزستان از چند پروژه مدرسه سازی دیدن، و یک مدرسه را در آبادان افتتاح خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار