فرماندارکاشان:

خاک زرخیز کاشان همواره برای سرمایه گذاران و فعالان صنعتی و تولیدی جذاب بوده است

کاشان (پانا) - معاون استاندار و فرماندار ویژه کاشان در حاشیه بازدید از شرکت تولیدی مهفام جام کاشان گفت: خاک زرخیز کاشان همواره برای سرمایه گذاران و فعالان صنعتی و تولیدی جذاب بوده است.

کد مطلب: ۸۲۲۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
خاک زرخیز کاشان همواره برای سرمایه گذاران و فعالان صنعتی و تولیدی جذاب بوده است

حمیدرضا مومنیان معاون استاندار و فرماندار ویژه کاشان در حاشیه بازدید از شرکت تولیدی مهفام جام کاشان که با حضور معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران انجام شد، گفت: خاک زرخیز کاشان همواره برای سرمایه گذاران و فعالان صنعتی و تولیدی جذاب بوده است.

وی افزود: شهرستان کاشان با توجه به موقعیت جغرافیایی مناسب، برخورداری از امنیت مطلوب، دسترسی به کریدور شمال به جنوب و قرارگرفتن زنجیره تولید در کنارهم و دسترسی به مواد اولیه؛ مستعد توسعه فضای کسب وکار و اشتغال زایی صنعتی است.

معاون استاندار در ادامه و با اشاره به لزوم توسعه شهرک های صنعتی کاشان اظهار داشت: با توجه به وسعت جغرافیایی به نسبت محدود شهرستان کاشان نیازمند حفظ و ارتقا زیرساخت شهرک های صنعتی فعلی می باشیم؛ بنابراین انتظار است مجموعه سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی و همچنین دستگاه های خدمات رسان در توسعه این زیرساخت ها بویژه در شهرک صنعتی امیرکبیر بیش از پیش مساعدت و همکاری کنند.

فرماندار در ادامه ضمن تقدیر از اقدامات ارزنده شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان در حوزه واگذاری اختیارات خواستار تفویض کامل کلیه مراحل اداری، استعلامات و صدور مجوزات مربوطه به اداره شهرستان ویژه کاشان در راستای حمایت از فعالان عرصه تولید و اشتغال شد.

لازم به ذکر است نجفی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در سفری یکروزه به کاشان، از شهرک صنعتی راوند و چند واحد تولیدی صنعتی در کاشان بازدید نموده و ضمن استماع مشکلات و درخواست های صاحبان صنایع دستورات لازم جهت حل موانع را صادر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار