از محل منابع صندوق امداد ولایت :

۳۴ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد

یاسوج (پانا) - ۳۴ میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی و کارگشایی از محل منابع صندوق امداد ولایت در سال گذشته به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد.

کد مطلب: ۸۲۲۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد
۳۴ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با معاونان توانمندسازی،مسئولان مالی و عوامل صندوق امداد ولایت گزارشی از عملکرد این صندوق ارائه داد.

فرید محبی گفت: ۳۴ میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی و کارگشایی از محل منابع صندوق امداد ولایت سال گذشته به مددجویان این نهاد پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه صندوق امداد ولایت به‌منظور ترویج سنت قرض‌الحسنه امداد ولایت و برطرف کردن نیازهای مددجویان کمیته امداد تأسیس شد، افزود: در این زمینه پنج هزار و ۹۲۲ مورد تسهیلات کارگشایی به‌صورت کاملاً قرض‌الحسنه و اقساط بلندمدت بااعتبار ۱۷ میلیارد و ۸۲ میلیون تومان به مددجویان و اقشار نیازمند در سال گذشته پرداخت شد.

محبی تسهیلات خودکفایی پرداخت‌شده از محل صندوق امداد ولایت به مددجویان را ۹۷۲ مورد اعلام و بیان کرد: در این خصوص ۱۶ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات خوداشتغالی برای ورود مددجویان به بازار کسب‌وکار هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۲۸ هزار کارت‌بانکی برای مددجویان تحت حمایت صادر و توزیع شد، افزود: در حال حاضر نیز پنج هزار و ۵۴۹ کارت‌بانکی برای ایتام تحت حمایت صادرشده است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به در پیش بودن ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: از خیران و نیکوکاران انتظار داریم که با مشارکت در برنامه‌های کمیته امداد به‌خصوص سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت یاری‌رسان نیازمندان باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار