در گردهمایی شورای معاونین روسای ادارات سیستان و بلوچستان

مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان: معلمان ما باید فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی و ایرانی را بدانند

نخعی: سعادت دانش آموز در ارتباط معلم با دانش آموز و محیط مدرسه است

زاهدان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه مدیران آموزش و پرورش باید استخراج درستی از چالشهای تعلیم و تربیت داشته باشند، گفت: مدیران آموزش و پرورش می بایستی اطلاعات تربیتی خود را متناسب با نیاز دانش آموزان بدانند.

کد مطلب: ۸۲۲۰۹۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان: معلمان ما باید فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی و ایرانی را بدانند

علیرضا نخعی صبح امروز در جلسه گردهمایی شورای معاونین روسای ادارات در سالن کنفرانس خانه معلم زاهدان اظهار داشت: باید موضوعات جلسات مدارس و آموزش و پرورش ما در ارتباط به نحوه تربیت صحیح دانش‌آموزان باشد و محفوظات بعد از تربیت مورد اهمیت واقع شوند.

وی ادامه داد:برای ما در آموزش و پرورش اصل دانش آموز است زیرا دانش آموزان سرمایه های اصلی ایران اسلامی هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: معلمان باید استعدادهای نهفته دانش‌آموزان را کشف و بسته به آن برای آنان برنامه ریزی کنند.

نخعی افرود: یکی از مهمترین موضوعات سند تحول بنیادین مدرسه است و ما نیز باید تلاش کنیم به آرمان‌های سند تحول بنیادین دست یابیم.

وی تصریح کرد: مدیران آموزش و پرورش در شهرستان ها و مناطق باید به شکل هدفمند و نظام‌مند دیدگاه‌های دانش‌آموزان را بررسی و رضایت دانش‌آموزان را مورد توجه قرار دهند.

وی در پایان: با اشاره به ماه مبارک رمضان ضرورت تزکیه نفس را از مهمترین فضایل این ماه نام برد و بر استفاده از فضایل این ماه نیز تأکید نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار