مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی خبر داد؛

فعالیت مبلغان حوزوی در بیش از ۳۰۰ مدرسه امین

ارومیه (پانا)- مدیر حوزه علمیه برادران آذربایجان غربی از فعالیت تبلیغی مبلغات و مبلغان حوزوی استان در بیش از ۳۰۰ مدرسه امین در شهرستان های مختلف خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۲۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت مبلغان حوزوی در بیش از ۳۰۰ مدرسه امین

حجت الاسلام صفدر محمدی مدیر حوزه علمیه برادران آذربایجان غربی با اشاره به فعالیت تبلیغی طلاب و روحانیان حوزه های علمیه آذربایجان غربی اظهار کرد: در حوزه های علمیه به صورت تخصصی آموزش طلاب و روحانیان مد نظر است و موضوع تبلیغ در سطوح بالا انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که مدارس علمیه استان بیشتر به تربیت طلاب در سطح یک و دو حوزوی مشغول است، آنطور که باید نمی توانیم در بخش تبلیغی ورود پیدا کنیم.

حجت الاسلام محمدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 80 نفر از طلاب برادران، از طریق معاونت تبلیغ مرکز مدیریت حوزه علمیه استان به عنوان مبلغان طرح هجرت به مناطق محروم و روستایی استان اعزام شده اند و به صورت دائمی بحث تبلیغ دین را در آن منطقه عهده دار هستند.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: همچنین در چند سال گذشته به همت معاونت تبلیغ حوزه علمیه برادران آذربایجان غربی و با همکاری آموزش و پرورش استان، مدارس امین در شهرستان های مختلف راه اندازی شده است.

وی اضافه کرد: هم اکنون مبلغان و مبلغات حوزوی استان در بیش از 300 مدرسه امین مشغول فعالیت های تبلیغی هستند و به صورت مستمر در مدارس حضور دارند.

مدیر حوزه علمیه برادران آذربایجان غربی گفت: مدارس امین در شهرستان های ارومیه، ماکو، میاندوآب، شاهین دژ، سلماس، خوی، شوط و چالدران راه اندازی شده است و هدف از آن آموزش مبانی دینی به دانش آموزان در کنار آموزش های درسی است.

وی ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک با راه اندازی سطح سه و چهار حوزوی در مرکز استان، شاهد فعالیت تبلیغی گسترده طلاب حوزه های علمیه در سطح مساجد باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار