استاندار کردستان:بدون عزم جدى، پیشگیرى و مقابله با اعتیاد میسر نمى‌شود

سنندج(پانا)-استاندار کردستان تاکید کرد براى پیشگیرى و مقابله با اعتیاد، باید با عزم جدى به میدان بیاییم در غیر این صورت اتفاق مثبتى نخواهد افتاد.

کد مطلب: ۸۲۲۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد
استاندار کردستان:بدون عزم جدى، پیشگیرى و مقابله با اعتیاد میسر نمى‌شود

بهمن مرادنیا استاندار کردستان در جلسه شوراى هماهنگى مبارزه با مواد مخدر، معضل اعتیاد را زمینه ساز بروز معضلات اجتماعى دیگرى از جمله طلاق عنوان و خاطرنشان کرد: مقابله با اعتیاد مى تواند موجب پیشگیرى از دیگر معضلات نیز شود.
وى با ابراز تاسف از اینکه پژوهش هاى زیادى انجام و جلسات متعددى برگزار مى شود اما آنچه در جامعه مى بینیم نشانى از اجراى موفق آنها ندارد، تاکید کرد: باید نواقص کار را پیدا و موضوع را به جد پیگیرى کنیم.
استاندار در ادامه از برخى دستگاه ها از جمله آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و صدا و سیما خواست در حوزه مقابله و پیشگیرى بیشتر ورود نمایند و افزود: صدا و سیما به عنوان رسانه ملى که بیشترین مخاطب را دارد مى تواند با ساخت فیلم و برنامه هاى مختلف به این موضوع بپردازد.
مرادنیا همچنین گفت: همیشه بر اولویت پیشگیرى نسبت به درمان تاکید شده اما همچنان بیشتر هزینه ها در بخش درمان هزینه مى شود در صورتى که اگر در حوزه ورزش بیشتر سرمایه گذارى کنیم گام بلندى در پیشگیرى است.
وى بر لزوم برنامه ریزى و تهیه گزارش عملکردها به صورت فصلى و شناسایى نقاط ضعف در راستاى اخذ نتیجه مطلوب، از سوى دستگاه هاى مختلف استان تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار