مدیر کل آموزش و پرورش لرستان: هیچ کار خیری ماندگارتر از مدرسه سازی نیست

خرم آباد (پانا) -مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز لرستان در خرم آباد گفت: هیچ کار خیر و نیکی برجسته تر و ماندگارتر از مدرسه سازی نیست.

کد مطلب: ۸۲۲۰۶۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان: هیچ کار خیری ماندگارتر از مدرسه سازی نیست

رضا زینی وند مقدم در این همایش ، خیرین را سرمایه‌های ارزشمند استان خواند و گفت: لرستان توانمندی‌های زیادی دارد که یکی از آنها وجود خیرین لرستانی به عنوان سرمایه های ارزشمند این دیار است که در راس آن می‌توان به حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور اشاره کرد.
وی افزود: از لحاظ استعداد این استان جزو 10 استان برتر کشور است که متاسفانه متناسب با این همه استعداد به توسعه مدنظر نرسیده است و اعتقاد داریم اگر می‌خواهیم این عقب افتادگی ها را جبران کنیم بایستی به آموزش و پرورش به عنوان سنگ بنا و زیرساخت توسعه توجه کنیم.
زینی وند مقدم ادامه داد: خیرین مدرسه ساز به درستی خدمت به نسل آینده کشور یعنی دانش‌آموزان را درک کرده اند و بنده ضمن همراهی کامل با برنامه های این عزیزان به گرمی دستشان را می فشارم.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در پایان به طرح های مدرسه سازی خیرین در استان اشاره کرد و گفت: یک هزار و 161 کلاس درس در قالب 313 پروزه توسط خیرین در استان ساخته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار