رییس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش کردستان : صندوق ذخیره یک نوع بیمه عمر و سرمایه است

سنندج(پانا)-رییس اداره تعاون و اموررفاهی آموزش و پرورش کردستان در نشست معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی و کارشناسان تعاون استان گفت : صندوق ذخیره یک نوع بیمه عمر و سرمایه برای فرهنگیان است .

کد مطلب: ۸۲۲۰۵۲
لینک کوتاه کپی شد
رییس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش کردستان :  صندوق ذخیره یک نوع بیمه عمر و سرمایه است

عیسی رحیمی رییس اداره تعاون و اموررفاهی آموزش و پرورش کردستان در نشست مشترک معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی و کارشناسان تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق تابعه استان که در باشگاه فرهنگیان سنندج برگزار شد با اشاره به اهمیت بیمه در زندگی انسان گفت : بیمه چتری برای زمان نیاز و روز مبادا است .

وی با بیان اینکه یکی از شاخه های بیمه ، بیمه عمر و سرمایه است ، اظهار داشت : متاسفانه هنوز در جامعه ما جایگاه بیمه نهادینه نشده است و صندوق ذخیره یک نوع بیمه عمر و سرمایه برای فرهنگیان است که در زمان بازنشستگی فرد از منافع آن بهره مند می شود .

رحیمی با تاکید بر ضرورت کسب اطلاعات کامل توسط فرهنگیان و کارشناسان در خصوص فعالیت صندوق و توجیه فرهنگیان و پاسخ گویی به سئوالات آنان ، بر مطالعه اساسنامه صندوق به منظور آشنایی با مفاد آن و اهداف پیش بینی شده تصریح کرد و اظهار داشت : عدم اطلاع باعث ایجاد ابهام می شود .

عیسی رحیمی در ادامه سخنان خود به انتظارات فرهنگیان و آموزش و پرورش استان از صندوق ذخیره فرهنگیان پرداخت و با اشاره به افزایش سهم الشرکه اعضا تا 5 درصد ، اطلاع رسانی به فرهنگیان عضو صندوق برای افزایش میزان سهم خود تا 5 درصد را خواستار شد و گفت : بر اساس اساسنامه صندوق برابر سهم اعضا ، باید سهم دولت نیز واریز شود .

رییس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش کردستان در پایان سخنان خود با تاکید بر ضرورت سرمایه گذاری صندوق در استان های کم برخوردار از جمله کردستان ، از عدم سرمایه گذاری متوازن صندوق در استانها انتقاد کرد و آنلاین بودن صندوق را ضروری دانست و گفت : باید فرهنگیان با مراجعه به سایت صندوق به صورت مستمر از آخرین وضعیت سرمایه خود مطلع شوند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار