مدیر سابق آموزش و پرورش گرگان

ساخت 51 هزار متر مربع فضا آموزشی و ورزشی طی چهار سال

گرگان(پانا)-مدیر سابق آموزش و پرورش گرگان از ساخت 51 هزار متر مربع فضا آموزشی و ورزشی طی چهار سال خبرداد.

کد مطلب: ۸۲۲۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد
ساخت 51 هزار متر مربع فضا آموزشی و ورزشی طی چهار سال

"نصرا.. کشیری" در مراسم تودیع خود ، اظهار کرد: ساخت 51 هزار متر مربع فضا آموزشی و ورزشی طی چهار سال

کارکنان آموزش و پرورش گرگان 11 ماه اضافه کار نگرفتند اما از 6 صبح تا سحر هم در ماه رمضان در اداره کار می کردند .

وی با اشاره به ساخت 51 هزار متر مربع فضا آموزشی و ورزشی طی چهار سال بیان کرد: در این مدت بیش از 300 کلاس ساخته شد .امابرخی از مدیران سابق با شنیدن این گزارش به مدیرکل گفتند که این امکان ندارد اما ما غیر ممکن را ممکن کردیم.

رتبه های نخست برای شاخص های متعدد آموزش در استان

کشیری افزود: گرگان در سال 92 با معدل 11.7 رتبه 311 در آزمون نهایی بود اما در سال گذشته با رفتار سازه ای، تغییر ساختاری و با تیم خبره و طی کردن کوتاهترین مسیر تحولی رتبه 118 به معدل 13.8 رسید.

وی همچنین بیان کرد: رتبه کنکور این شهرستان در سال 92، پنجم بود و در دوسال پیاپی اول شدیم .درشاخصه های پرورشی، ورزشی، برنامه های آسیب های اجتماعی و سوادآموزی نیز به رتبه نخست دست یافتیم. بیش از 50 درصد قبولی المپیاد کشوری نیز از دانش آموزان گرگان بوده است.

مدیرسابق آموزش و پرورش گرگان افزود: با روش علمی نسبت های ورودی و خروجی را ارزیابی کردیم و باز هم با بیشترین مضیغه اول شدیم.

در دو سال پیاپی یک سوم اعتبارات استانی در گرگان هزینه شد

وی با بیان اینکه در دو سال پیاپی یک سوم اعتبارات استانی در گرگان هزینه شد، اذعان کرد: تا پیش از این سهم فضای آموزشی (25 درصد)، مدارس تخریبی(38 درصد) و دو شیفته بودن(58 درصد) و بیش از 300 میلیون تومان بدهی و ساختمان نیمه کاره و کلنگ زنی بدون پیشرفت بیش از 10 سال بود اما امروز با پیشرفت قابل محسوسی همراه شد .

این مقام مسئول ادامه داد: امروز فضا تخریبی گرگان به 14 درصد رسید.ساخت مدرسه مصلی نژاد، مدرسه سجادیه برای افزایش فضای آموزشی در حوزه هنرستان، کلنگ زنی مدرسه جهان آباد با فضای بسیار نامناسب فقط 60 میلیون کم داشتیم ، ساخت دبیرستان ملاصدرا نیز از محل عایدی خیرین جوان و یک فضای 12 کلاسه در محل مدرسه شاداب که باید توسط مدیریت جدیدپیگری شود.

بزرگترین مسئله آموزش و پرورش استقرار پایه دوازدهم است

وی با بیان اینکه در مقطع دبیرستان به جز یک مدرسه تک شیف شد، ابراز کرد: بزرگترین مسئله آموزش و پرورش استقرار پایه دوازدهم است که 2هزار و 400 نفر هستند ، ما یک هزار و 900 نفر را جانمایی کردیم و مابقی باید انجام شود.
کشیری خاطرنشان کرد: بزرگترین مرکز رفاهی کشور با پیشرفت 60 درصدی در حال ساخت است و امروز نیز وعده 200 میلیون تومانی نماینده گرگان را مطالبه می کنم.

فضا های آموزشی آموزش و پرورش توسط دانشگاه ها و آموزش و پرورش استان تصرف شد

این مقام مسئول با بیان اینکه مناقشه فضا با دانشگاه فرهنگیان منجر به عدم پرداخت یک ماه حقوق بنده شد، بیان کرد: این فضا برای دانشگاه فرهنگیان ساخته شد. دو دانشگاه فنی و حرفه ای نیز فضا ها را از ما گرفت و باشگاه فرهنگیان نیز ازدست ما رفت و در برنامه ریزی ها گرگان هیچ نقشی نداشت .

مدیر سابق آموزش و پرورش گرگان در خاتمه گفت: در نوسازی فضایی را پیش بینی کردیم که از محل یک درصد اعتبارات ورزشی اتفاق افتاد که قرار است این فضا را باز اداره کل در اختیار بگیرد ، امیدداریم این اتفاق نیفتند.حتی ساختمان اداره کل آموزش و پرورش نیز هنرستان فنی و حرفه ای گرگان بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار