استاندار گلستان: گردشگری اشتغالزا در گلستان وجود ندارد

گرگان (پانا) - ما توسعه همه جانبه را برای استان دنبال می‌کنیم زیرا در حوزه عمرانی، زیرساخت‌ها و راه‌ها عقب هستیم، گردشگری اشتغالزا در استان نداریم و در حوزه صنعت، معدن و تجارت استان کمبود وجود دارد.

کد مطلب: ۸۲۲۰۳۰
لینک کوتاه کپی شد
استاندار گلستان: گردشگری اشتغالزا در گلستان وجود ندارد

سیدمناف هاشمی در اختتامیه سومین دوره المپیاد ورزشی گلستان اظهار کرد: تشکر می‌کنم از کسانی که به دنبال استعدادیابی هستند.

وی ادامه داد: هر فردی که در مسابقات آسیایی و جهانی به مقامی می‌رسد این جایگاه متعلق به خودش نیست باکه به نام غرور ملی است و آن موفقیت همه را خوشحال می‌کند.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: ما توسعه همه جانبه را برای استان دنبال می‌کنیم، استان گلستان استان اقوام و گروه‌های سیاسی مختلف است و ما به آن افتخار می‌کنیم و همیشه باید اقتدار استان و کشور را دنبال کنیم.

هاشمی گفت: در حوزه عمرانی، زیرساخت‌ها و راه‌ها عقب هستیم و‌در حوزه گردشگری ظرفیت خیلی خوبی وجود دارد و تلاش زیاد شد اما هنوز رونق خاصی را نداریم که منجر به اشتغال و رفع بیکاری شود.

وی کفت: در حوزه صنعت، معدن و تجارت نیز این کمبود را داریم و استان نیازمند توسعه همه جانبه است و اینکه گفته می‌شود استاندار ورزشی است و در حوزه ورزش به توسعه می‌رسیم بلکه استان گلستان نیازمند توسعه همه جانبه است.

استاندار گلستان گفت: در همه امور ورزش نیازمند کار بیشتری هستیم و انتظارات ما متفاوت است.

هاشمی گفت: وضعیت ورزش کشور امروز خیلی خوب نیست اما بد هم نیست و سرانه ورزشی ما کم است و باید بیشتر شود.

وی تاکید کرد: نباید به تنها یک میزبانی آسیایی آن هم در کبدی که کمی حاشیه داشت اکتفا کنیم و دیگر میزبانی مسابقات بزرگ را نداشته باشیم بلکه باید تلاش کنیم امسال پنج میزبانی بزرگ را برگزار کنیم.

استاندار گلستان از میزبانی مسابقات کشتی، شطرنج، بسکتبال و دیگر رشته‌ها در استان در سال جاری خبر داد و گفت: به شکل پراکنده ورزشکاران زیادی داریم.

هاشمی گفت: جامعه ما نیازمند شادی است و با آسیب‌های اجتماعی باید با ورزش مبارزه کرد.

وی تاکید کرد: آینده خوبی را برای ورزش استان می‌بینم و امیدوارم امسال حداقل ۴۰ پروژه نیمه کاره در استان تکمیل شود و پنج میزبانی بزرگ را در استان داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار