فرمانده جدید سپاه گرگان معرفی شد

گرگان(پانا)-مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه گرگان با حضور مسئولان استانی و فرمانده سپاه نینوا در سالن دانشگاه مائده گرگان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۲۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده جدید سپاه گرگان معرفی شد

سرهنگ سیدعلی مهاجر،‌ فرمانده سابق سپاه ناحیه گرگان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه گرگان اظهار د‌اشت: ‌در عمر50 ماهه خدمت در سپاه ناحیه گرگان تلاش کردم که قدم‌های خوبی در شهر برداشته شود.

وی به نام‌گذاری هفته فرهنگی و روز گرگان اشاره کرد و گفت:‌ از فرمانده سپاه و همه مسئولانی که در مدت فعالیت من در سپاه گرگان مرا یاری رساندند تشکر می‌کنم.

فرمانده سابق سپاه ناحیه گرگان ادامه داد: ‌به برادر خوبم آقای باقر رحمانی که به سمت فرمانده سپاه ناحیه گرگان منصوب شده تبریک می‌گویم و امیدوارم بتواند در این مسئولیت خدمت‌گذار خوبی برای بسیجیان باشد.

سرهنگ دیلم‌کتولی،‌ جانشین فرمانده سپاه ناحیه گرگان نیز در این جلسه اظهار دا‌شت: سرهنگ ‌سیدعلی مهاجر،‌هشتمین فرمانده‌ای بود که در سپاه ناحیه گرگان فرماندهی کرد.

وی تصریح کرد:سرهنگ دوم باقر رحمانی،‌ 14 سال در شهرستان گرگان فعالیت داشته و با شرایط این شهرستان آشنا ‌است.

سرهنگ دوم باقر رحمانی،‌ فرمانده سپاه ناحیه گرگان هم در این جلسه نیز اظهار دا‌شت: امید داریم خداوند توفیق بندگی خالصانه را به ما اعطاء کند. خداوند توفیق داد که در نهاد ارزشمندی به عنوان سپاه خدمت کنم و امیدوارم با کمک شما بتوانیم برای بسیجیان این شهرستان گام بردارم.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان افزود:‌ به مدت 24 ماه توفیق خدمت و سربازی سرهنگ مهاجر در سپاه ناحیه گرگان را داشتم و سپاه گرگان در شرایط فعلی وضعیت خوبی دارد و امید داریم بتوانیم این شرایط را تقویت کنیم.

رحمانی تاکید کرد:‌ در مجموعه سپاه مسئولیت‌ها را امانت می‌دانیم و امید داریم بتوانیم در این جایگاه که امانتی از طلیعه‌ انبیاء است، سربلند باشیم.

وی افزود:‌ هویت سپاه و بسیج یک هویت مکتبی است که براساس گفتمان نبوی و علوی است و ما می‌‌بینیم هیمنه دشمن توسط انقلاب اسلامی فروپاشیده است و انقلاب اسلامی به عنوان سفینه‌ای امن برای آزادی‌خواهان جهان تبدیل شده است.

‌گفتنی است سیدعلی‌مهاجر فرمانده سابق سپاه ناحیه گرگان به سمت معاون اجرایی سپاه نینوا استان گلستان منصوب شد و باقر رحمانی که پیش از این فرمانده سپاه ناحیه گمیشان بود به عنوان فرمانده سپاه ناحیه گرگان معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار