معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش آذربایجان شرقی خبر داد:

برگزاری چهارمین دوره مسابقات تیمی پژوهش سراهای آذربایجان شرقی با حضور 450 دانش آموز دختر و پسر

تبریز(پانا) - معاون آموزش متوسطه آذربایجان شرقی در حاشیه برگزاری سومین دوره مسابقات تیمی پژوهش سراهای نواحی و مناطق اعلام کرد: چهارمین مرحله این رقابت ها با حضور450 دانش آموز دختر و پسر از نواحی و مناطق مختلف در سطح استان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۲۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری چهارمین دوره مسابقات تیمی پژوهش سراهای آذربایجان شرقی با حضور 450 دانش آموز دختر و پسر

عاشور اکرمی عنوان کرد:این مسابقات باحضور 450 دانش اموز در قالب 222 تیم با ده رشته برگزار می شود و ازتمامی مناطق استان که حدود 39 پژوهش سرا در سطح استان می باشد.

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش آذربایجان شرقی ادامه داد: دانش آموزان مرحله مقدماتی در شهرستان ها و مناطق مربوطه به انجام رسانده و برگزیدگان مرحله مقدماتی به مرحله استانی مسابقات راه یافته اند.

وی درباره هدف برگزاری این مسابقات اشاره کرد: یکی از هدف های مهم این مسابقات پرورش خلاقیت و نوع آوری دانش اموزان بوده و دیگر هدف ارزشمند این رقابت ها تقویت اعتماد به نفس و خودباوری شرکت کنندگان و شناسایی استعداد دانش آموزان است.

معاون آموزش متوسطه آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: مرحله نهایی در تابستان امسال و در سطح کشور برگزار خواهد شد و راه یابی به این مرحله به نمرات کسب شده شرکت کنندگان بستگی دارد و در هر ده رشته افرادی که بتوانند مقام بالایی را کسب کنند در مرحله کشوری شرکت داده می شوند.

شایان ذکر است که این مسابقات با حضور دانش آموزان دختر و پسر در رشته های:ربات مسیریاب،ربات جنگجو،پهباد،سازه های ماکارونی،چالش جاذبه،موشک آبی و گلایدر در سالن کوثر ناحیه5تبریز برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار