طرح پلیس یاران جوان در آموزشگاه شاهد معراج به صورت آزمایشی اجرا شد

مشهد (پانا) - طرح پلیس یاران جوان با همکاری آموزش و پرورش ناحیه پنج و پلیس راهور خراسان رضوی، به صورت آزمایشی در آموزشگاه شاهد معراج برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۲۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد
طرح پلیس یاران جوان در آموزشگاه شاهد معراج به صورت آزمایشی اجرا شد

سرهنگ دهنوی، مسئول آموزش و نهادینه سازی مقررات راهنمایی و رانندگی پلیس راهور خراسان رضوی گفت: هدف از اجرای این طرح در دوره دوم متوسطه، استمرار آموزش نکات ترافیکی از مقطع ابتدایی به مقطع متوسطه، نهادینه کردن قوانین و مقررات در دانش آموزان و آماده سازی آنها برای آشنایی با نکات ترافیکی انواع وسایل نقلیه و در نهایت انتخاب پلیس یاران جوان از بین دانش آموزان بعنوان سفیران ترافیکی پلیس راهور در مدارس می باشد.

دهنوی در خصوص پلیس یاران جوان افزود: از بین دانش آموزانی که آموزشهای لازم ترافیکی را می بینند، آزمونی برگزار می گردد و ده نفر از این دانش آموزان که به سوالات مربوطه بهترین و کامل ترین پاسخ را ارائه دهند، بعنوان پلیس یاران جوان انتخاب می شوند.

وی در ادامه اظهار داشت: این ده نفر پلیس یار جوان، سفیران ترافیکی پلیس راهور در مدارس اند و پلیس راهور با برگزاری کارگاه های آموزشی و تخصصی ویژه، اطلاعاتی را به آنها آموزش می دهد و این پلیس یاران باید اطلاعات آموزش دیده را به دانش آموزان هم سن و سال خود در مدارس انتقال دهند.

دهنوی در پایان اظهار امیدواری کرد که با برگزاری این طرح در مدارس، سطح دانش ترافیکی دانش آموزان دوره دوم متوسطه ارتقاء یابد و از بروز حوادث جانی ناشی از تصادفات جاده ای کاسته شود و به سمت جامعه ای سالم و ایمن در سطح کشور پیش برویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار