آیین تجلیل از فرهنگیان و معلمان گناباد

مشهد (پانا)- مراسم با شکوه گرامیداشت مقام معلم در مجتمع رفاهی شریعت گناباد برگزار شد

کد مطلب: ۸۲۲۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد
آیین تجلیل از فرهنگیان و معلمان  گناباد

رضا صابری، معاون آموزش متوسطه نیز در این مراسم ضمن تبریک هفته گرامیداشت مقام معلم به فرهنگیان گفت: از مدیر آموزش و پرورش و همگی مسئولان و دست اندرکاران برگزاری مراسم تقدیر و تشکر می‌کنم .

وی افزود: باعث افتخار من است که از شهر گناباد معلمی خود را شروع کرده و زیباترین مراسم نکوداشت هفته مقام معلم را این شهربرگزار کرده است که این نشان از همکاری ومدیریت خوب آموزش و پرورش گناباد بوده است


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: در جامعه ای که معلمان، دانش‌آموزان و سازمان آموزش و پرورش در اولویت قرار گرفته و مورد توجه قرار گیرد آن وقت در آن جامعه آسیب های اجتماعی ،مشکل سلامت و همین طور اشتغال نخواهیم داشت.

وی خاطر نشان کرد: اگر امروز از معیشت معلم سخن به میان می آید مشکل ما در جایی است که نباید تبعیض و بی عدالتی باشد همکاران ما رسالت معلمی خود را به نحو احسن و مطلوبی انجام می‌دهند و با احترام و ادب تدریس می نماید اما خودش در جامعه مورد بی‌مهری قرار میگیرد.

در حاشیه مراسم و ضمن بازدید از نمایشگاه متمرکز معرفی مشاغل و محصولات بومی و محلی شهرستان گناباد صابری ،مدیر آموزش و پرورش گناباد و جمعی از مسئولین لوح سپاس را به غرفه داران اهدا نمودند

محمدپور، مدیر آموزش و پرورش گناباد نیز در این مراسم گفت: صدسال آموزش و پرورش در شهر گناباد باعث افتخار بنده و همکاران در خدمت به دانش آموزان عزیز می باشد .وی افزود اولویت آموزش و پرورش بر اساس منویات مقام معظم رهبری نگاه به منزلت معلم است.
هادی محمدپور ادامه داد: این شهرستان با وجود داشتن 9شهیدفرهنگی و ۲۶ شهید دانش آموز گامی در راستای فداکاری و ماندگاری هشت سال دفاع مقدس برداشته است.
وی افزود: توجه ویژه به ساحت های آموزش و پرورش بوده که در این راستا می‌توان به نمایشگاه متمرکز معرفی مشاغل اعزام تیم‌های ورزشی دانش‌آموزان و فرهنگیان نمایشگاه هنری و دستاوردهای دانش آموزان اشاره نمود
محمدپور افزود: دستگاه آموزش و پرورش نیازمند برابری و نگاه ویژه دیگر سازمان‌ها به این نهاد می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار